PUDDING MILO....RESIPI DERHAKA LAGI. PUDDING MILO....RESIPI DERHAKA LAGI. Reviewed by Mat Gebu on 11/30/2010 10:00:00 PM Rating: 5

RENDANG SOTONG.

11/30/2010 04:30:00 PM
Salam semua, pernah masak rendang sotong?...Mat pun pestime dengar dan pestime buat, serius cakap, sedappp sehhhh!, mana2 yang tak makan da...
RENDANG SOTONG. RENDANG SOTONG. Reviewed by Mat Gebu on 11/30/2010 04:30:00 PM Rating: 5

NASI GORENG KANAK-KANAK RIANG

11/30/2010 10:10:00 AM
Salam Selasa semua, hari ni dah 30 hb, hari terakhir dalam bulan November, esok masuk 1 hb December, merupakan bulan terakhir 2010. Hmm, ti...
NASI GORENG KANAK-KANAK RIANG NASI GORENG KANAK-KANAK RIANG Reviewed by Mat Gebu on 11/30/2010 10:10:00 AM Rating: 5
SELAMAT HARI LAHIR "UNCLE BEN". SELAMAT HARI LAHIR "UNCLE BEN". Reviewed by Mat Gebu on 11/30/2010 06:00:00 AM Rating: 5
ASAM PEDAS HALBA IKAN SEMBILANG ASAM PEDAS HALBA IKAN SEMBILANG Reviewed by Mat Gebu on 11/29/2010 08:07:00 PM Rating: 5

KUE TEOW GORENG PEDAS.

11/29/2010 09:45:00 AM
Assalammualaikum, salam isnin, ni N3 nak cepat...mungkin petang atau malam baru ada N3, mat ada hal kejap lagi ni, nanti cerita. Ok pagi ni...
KUE TEOW GORENG PEDAS. KUE TEOW GORENG PEDAS. Reviewed by Mat Gebu on 11/29/2010 09:45:00 AM Rating: 5

KEK BATIK BISKUT MARIE.

11/28/2010 11:00:00 PM
Assalammualaikum, N3 terakhir sebelum kita bertemu lagi esok, insya allah. Kalau tengok gambar2 yang mat gebu ambik semuanya "standard...
KEK BATIK BISKUT MARIE. KEK BATIK BISKUT MARIE. Reviewed by Mat Gebu on 11/28/2010 11:00:00 PM Rating: 5

ASAM PEDAS AYAM DENGAN NENAS..

11/28/2010 05:00:00 PM
Salam, jumpa lagi...yelah selagi sihat dan ada usia kan, kalau esok2 mat gebu mati, kita tak jumpa lagi lah....tatau lah kan mana satu nan...
ASAM PEDAS AYAM DENGAN NENAS.. ASAM PEDAS AYAM DENGAN NENAS.. Reviewed by Mat Gebu on 11/28/2010 05:00:00 PM Rating: 5
MAMAFAMI BAGI AWARD..OHH LIHATLAH DUNIA!. MAMAFAMI BAGI AWARD..OHH LIHATLAH DUNIA!. Reviewed by Mat Gebu on 11/28/2010 01:39:00 PM Rating: 5
UBI GETOK...SARAPAN ORANG KAMPUNG. UBI GETOK...SARAPAN ORANG KAMPUNG. Reviewed by Mat Gebu on 11/28/2010 10:05:00 AM Rating: 5
MINGGU BEROMBAK DTS....TERIMA KASIH SEMUA. MINGGU BEROMBAK DTS....TERIMA KASIH SEMUA. Reviewed by Mat Gebu on 11/27/2010 11:59:00 PM Rating: 5
BLOG PILIHAN MALAYSIA 201O...MARI MENGUNDI! BLOG PILIHAN MALAYSIA 201O...MARI MENGUNDI! Reviewed by Mat Gebu on 11/27/2010 10:30:00 PM Rating: 5

DAGING LADA HITAM HALIA.

11/27/2010 09:00:00 PM
Erkkk..hehe, N3 masak2 terakhir malam ini, psstt lepas ni ada N3 lagi satu, tapi bukan masak2.. N3 apa tu..hmm ada lahh, tunggu yea, n3 pem...
DAGING LADA HITAM HALIA. DAGING LADA HITAM HALIA. Reviewed by Mat Gebu on 11/27/2010 09:00:00 PM Rating: 5

LEMAK PEDAS TERUNG PIPIT.

11/27/2010 07:00:00 PM
Salam senja , hmm tutup tingkap dan pintu yea semua. Kalau di kampungkan, masa2 nak senja, harus tutup tingkap dan pintu, yelah masa tu kan ...
LEMAK PEDAS TERUNG PIPIT. LEMAK PEDAS TERUNG PIPIT. Reviewed by Mat Gebu on 11/27/2010 07:00:00 PM Rating: 5
TUMIS AIR PUCUK MANIS BERUDANG.. TUMIS AIR PUCUK MANIS BERUDANG.. Reviewed by Mat Gebu on 11/27/2010 01:20:00 PM Rating: 5
TERIMA KASIH PADA YANG "SUKA" DTS.. TERIMA KASIH PADA YANG "SUKA"  DTS.. Reviewed by Mat Gebu on 11/27/2010 10:30:00 AM Rating: 5
PIZZA GEBU....MAT GEBU....HEHEHE PIZZA GEBU....MAT GEBU....HEHEHE Reviewed by Mat Gebu on 11/26/2010 10:00:00 PM Rating: 5

SAMBAL BEBOLA DAGING

11/26/2010 02:30:00 PM
Salam semua, jumpa lagi dengan satu N3 dari DTS. Hari ni kan, mat buat sambal bebola daging, guna daging korban yang masih berbaki. Resipi ...
SAMBAL BEBOLA DAGING SAMBAL BEBOLA DAGING Reviewed by Mat Gebu on 11/26/2010 02:30:00 PM Rating: 5
APAM SALJU.....ADUH SOPANNYAA...HMMM.. APAM SALJU.....ADUH SOPANNYAA...HMMM.. Reviewed by Mat Gebu on 11/26/2010 07:00:00 AM Rating: 5
SEGMEN PANAS DI BLOG "B.A"... SEGMEN PANAS DI BLOG "B.A"... Reviewed by Mat Gebu on 11/25/2010 08:49:00 PM Rating: 5
KUE TEOW SUP AYAM "DARA"......PERGH!!. KUE TEOW SUP AYAM "DARA"......PERGH!!. Reviewed by Mat Gebu on 11/25/2010 07:45:00 PM Rating: 5
MUFFIN MEE MAGGI....BOLEH LAHH..... MUFFIN MEE MAGGI....BOLEH LAHH..... Reviewed by Mat Gebu on 11/25/2010 11:33:00 AM Rating: 5

PUFF ROSEL BERANYAM.

11/24/2010 10:30:00 PM
Salam semua, hmmm seperti biasa, N3 sebelum tidur, alahh macam tatau kan mat gebu, selagi terdaya, kalau ada bahan, mesti mat update blog. ...
PUFF ROSEL BERANYAM. PUFF ROSEL BERANYAM. Reviewed by Mat Gebu on 11/24/2010 10:30:00 PM Rating: 5

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.