MENCUBA BURGER IKAN JENAMA 'RAMLY'.. MENCUBA BURGER IKAN JENAMA 'RAMLY'.. Reviewed by Mat Gebu on 4/30/2013 08:00:00 PM Rating: 5
KUEY TEOW HAILAM....CAMPAK-CAMPAK.. KUEY TEOW HAILAM....CAMPAK-CAMPAK.. Reviewed by Mat Gebu on 4/30/2013 04:35:00 PM Rating: 5

KARI ENCER IKAN TENGGIRI..

4/30/2013 01:40:00 PM
Assalammualaikum, selamat tengah hari semua. Hari ini cm masak kari encer ikan tenggiri, encer tu maksudnya cair. Bak suka makan kari cai...
KARI ENCER IKAN TENGGIRI.. KARI ENCER IKAN TENGGIRI.. Reviewed by Mat Gebu on 4/30/2013 01:40:00 PM Rating: 5
PUBLISITI vs PENGHARGAAN vs DIPERALATKAN? PUBLISITI vs PENGHARGAAN vs DIPERALATKAN? Reviewed by Mat Gebu on 4/30/2013 01:00:00 PM Rating: 5

SPAGHETTI BEBOLA AYAM...

4/29/2013 08:00:00 PM
Assalammualaikum. Spaghetti pulak, aik memalam hadap spaghetti ke cm?..Idok leer, ni sebenonya pagi tadi, cm buat untuk sarapan. Letak be...
SPAGHETTI BEBOLA AYAM... SPAGHETTI BEBOLA AYAM... Reviewed by Mat Gebu on 4/29/2013 08:00:00 PM Rating: 5

URAP PUCUK DAUN TURI..

4/29/2013 04:30:00 PM
Panas....panas...pasal isu tadi, bukan cm tulis suka, tapi berasas, ada yang tak faham, tak mengapa, sebab mereka2 yang hadapi masalah sa...
URAP PUCUK DAUN TURI.. URAP PUCUK DAUN TURI.. Reviewed by Mat Gebu on 4/29/2013 04:30:00 PM Rating: 5
MI GORENG AYAM...SEBAB GUNA AYAM JEE.. MI GORENG AYAM...SEBAB GUNA AYAM JEE.. Reviewed by Mat Gebu on 4/28/2013 08:00:00 PM Rating: 5
ASAM PEDAS KEPALA IKAN GAYA PERANAKAN.. ASAM PEDAS KEPALA IKAN GAYA PERANAKAN.. Reviewed by Mat Gebu on 4/28/2013 03:30:00 PM Rating: 5

GULAI REBUNG CILI PADI...

4/27/2013 08:00:00 PM
Salam...entri gulai rebung cili padi, atas permintaan bonda. Kebiasaan cm akan letak udang, tapi sebab Bak suka makan rebung, kena cm gan...
GULAI REBUNG CILI PADI... GULAI REBUNG CILI PADI... Reviewed by Mat Gebu on 4/27/2013 08:00:00 PM Rating: 5
IKAN PARI MASAK KICAP BEREMPAH.. IKAN PARI MASAK KICAP BEREMPAH.. Reviewed by Mat Gebu on 4/27/2013 02:30:00 PM Rating: 5

SINGGANG TUMIS IKAN KERISI..

4/26/2013 08:00:00 PM
Malam semua, errr...boleh entri ni?...yang biasa2 juga, masakan harian punya. Kira orait lah kan. Ada juga yang tanya, cm u masak berapa ...
SINGGANG TUMIS IKAN KERISI.. SINGGANG TUMIS IKAN KERISI.. Reviewed by Mat Gebu on 4/26/2013 08:00:00 PM Rating: 5
SAMBAL GORENG JAWA.....YANG TAK JAWA SANGAT.. SAMBAL GORENG JAWA.....YANG TAK JAWA SANGAT.. Reviewed by Mat Gebu on 4/26/2013 04:30:00 PM Rating: 5

GULAI CILI PADI PISANG KARI..

4/26/2013 01:30:00 PM
Salam Jumaat, sehat?.. Entri pertama hari Jumaat yang mulia ini, cm letak gulai pisang....ehh bukan tu hari dah ada entri gulai pisang ke...
GULAI CILI PADI PISANG KARI.. GULAI CILI PADI PISANG KARI.. Reviewed by Mat Gebu on 4/26/2013 01:30:00 PM Rating: 5

TOM YAM THAI...

4/25/2013 08:00:00 PM
Assalammualaikum. Malam semua. Ini yang cm masak siang tadi, yang mudah2 saja...Cm masak tomyam, sebab tekak nak yang masam2 pedas dan b...
TOM YAM THAI... TOM YAM THAI... Reviewed by Mat Gebu on 4/25/2013 08:00:00 PM Rating: 5

MENGIDAM TART NENAS NYONYA...

4/25/2013 03:30:00 PM
Selamat hari raya, maaf zahir batin, hehe...Datang lah mengong si mat tu...haha, ntah kenapa beberapa hari lepas mengidam sangat nak mak...
MENGIDAM TART NENAS NYONYA... MENGIDAM TART NENAS NYONYA... Reviewed by Mat Gebu on 4/25/2013 03:30:00 PM Rating: 5

MOIST MARBLE ORANGE CAKE..

4/24/2013 08:00:00 PM
Hmmm, bau haruman aroma oren yang sungguh memikat tak kala kek sedang dibakar dalam oven. Kek yang lembut, tidak muak, manis yang sederh...
MOIST MARBLE ORANGE CAKE.. MOIST MARBLE ORANGE CAKE.. Reviewed by Mat Gebu on 4/24/2013 08:00:00 PM Rating: 5
KUE TEOW KERANG JELAH HARI NI... KUE TEOW KERANG JELAH HARI NI... Reviewed by Mat Gebu on 4/24/2013 03:00:00 PM Rating: 5
ROTI JALA CICAH KARI KAMBING SEMALAM.. ROTI JALA CICAH KARI KAMBING SEMALAM.. Reviewed by Mat Gebu on 4/23/2013 08:00:00 PM Rating: 5

KUCAI GORENG BERKELAPA...

4/23/2013 01:30:00 PM
Salam semua, entri pertama yang amat ringkas tapi sedapp sangat di tekak cm. Semalam masa di satu group masak2 di FB, cm terperasan satu ...
KUCAI GORENG BERKELAPA... KUCAI GORENG BERKELAPA... Reviewed by Mat Gebu on 4/23/2013 01:30:00 PM Rating: 5

ACAR CAMPUR - CAMPUR...

4/22/2013 08:00:00 PM
Malam semua, entri ringkas saja. Bukan lah apa sangat sekadar acar campur-campur. Atas permintaan Bak, cm buatkan acar campur yang ada ti...
ACAR CAMPUR - CAMPUR... ACAR CAMPUR - CAMPUR... Reviewed by Mat Gebu on 4/22/2013 08:00:00 PM Rating: 5
KEBAB KAMBING SOS LADA HITAM.. KEBAB KAMBING SOS LADA HITAM.. Reviewed by Mat Gebu on 4/22/2013 04:30:00 PM Rating: 5

KARI BEBOLA DAGING KAMBING..

4/22/2013 01:35:00 PM
Assalammualaikum, salam semua, entri pertama cm hari ni kita masak kari kambing, tapi cm tak guna kambing yang biasa, cm guna bebola dag...
KARI BEBOLA DAGING KAMBING.. KARI BEBOLA DAGING KAMBING.. Reviewed by Mat Gebu on 4/22/2013 01:35:00 PM Rating: 5

YOGURT BLUEBERRY MUFFIN..

4/21/2013 10:20:00 PM
Malam semua, errr entri terlewat..Cm tak puas hati dengan gambar tu sebenarnya, huhu, sebab ambik waktu malam, hmm tak kesahlah janji tak...
YOGURT BLUEBERRY MUFFIN.. YOGURT BLUEBERRY MUFFIN.. Reviewed by Mat Gebu on 4/21/2013 10:20:00 PM Rating: 5
ASAM PEDAS IKAN TERUBOK YANG MENJADI IGAUAN... ASAM PEDAS IKAN TERUBOK YANG MENJADI IGAUAN... Reviewed by Mat Gebu on 4/21/2013 01:30:00 PM Rating: 5

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.