MALAYSIA MERDEKA YANG KE-51

Dengan tema "Perpaduan Teras Kejayaan", kita rakyat Malaysia akan menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-51 pada hari Ahad, 31 haribulan Ogos 2008 bersamaan 29 Syaaban 1429 hijriah....Semoga kemerdekaan ini membawa perpaduan yang kukuh antara kita rakyat Malaysia yang berbilang kaum, ugama serta adat resam....Selamat menyambut hari merdeka untuk semua.....MERDEKA!!, MERDEKA!!, MERDEKA!!.......

Post a Comment

4 Comments

  1. Merdeka! Merdeka! Merdeka!..Eh..takkan Che Mat dah memerdekakan diri dari duduk kat dapur kot ?? Oh! tak mungkin..tak mungkin...heh heh
    Salam Merdeka Che Mat dan Salam Ramadhan, Maap zahir Batin ya...Semoga tahun ni lebih berkat, lebih resipi berbuka puasa..tapi jgn makan lebih2 pulak nnt tak larat tarawikh hu hu hu..
    ps : Jeles laa kita tgk bundt pan che mat...very the cantik laa lekuk2 nya hmmmmm.....

    ReplyDelete
  2. Have a nice Merdeka Day Che Mat and Selamat Berpuasa...

    ReplyDelete
  3. Happy Independence Day! and wishing you a blessed fasting month too..

    ReplyDelete
  4. Salam Merdeka Mat...wah, berkibar bendera ko ni..ko pacak kat laman ke atas atap nih! hehe...Sempena kedatangan bulan Ramadhan ni akak mohon maaf atas senda gurau yang lepas2 yang mana kot tersompek hati ko tu..akak mintak maaf ya..Selamat menjalani ibadah puasa dan rajin2 masak ya Mat..

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.