LAST WARNING LAGI NIH...MESTI BACA!!!...

Cakk...haha....salam semua, hehehe, sori, marah kee dengan N3 tadi tu...alaaa releks lahh, mat gebu kan kalau gurau jenis kasar...aku kan laser beb...jadi ada yang terasa tu minta maap di hari raya lah yeaaa..releks2 esok insya allahh perjumpaan blogger Johore tu berjalan seperti biasa, mudah2an dengan isin Allah swt, pada kak ummi kuantan, jangan risau, saya ok laaa....saja je...tiba2 aku nak tengok macam mana kalau aku sentap...hmm risau juga mereka2 ni pada mat gebu...huhu terharu okey...i lep u all..wahh, skandalll....hehe, Ben Ashaari guaa minta maaf lahh, jumpa esok eks, jangan lupa makan ubat..esok kita masak2 nanti kat Sedenak....Ok salam sayang semua....mat tak dann lah nak masukkan N3, dapur tengah kecah gila, dengan aku sekali berkecah nihhh....ok...salam sayang dari DTS-MAT GEBU...
LAST WARNING LAGI NIH...MESTI BACA!!!... LAST WARNING LAGI NIH...MESTI BACA!!!... Reviewed by Mat Gebu on 3/11/2011 04:04:00 PM Rating: 5

22 comments:

  1. SUSPENDER la PCM ni....sampaikan sy takot nak komen entry tdi...huhuhu...tekejot saya...

    ReplyDelete
  2. hahhaha memang suspen bila dpat warning dari ENCIK MAT kita ni...
    psst..cik mat, jemput ke blog saya jap

    ReplyDelete
  3. mat,
    ko kena PMS ker??? hahahaa abih arr ako kena banned dari jenguk ko ni :p

    btw eh asal x tahu pasal gathering tu ek????

    ni yang nak sentap nih...

    erk jap jap ako ?? sentap ngan ko??
    tidakkk kang ko x moh masak tuk ako lagi lak kang :p

    ReplyDelete
  4. esok kt sedenak??waaaaa,cm best jek..o,geng2 SB ek,.hurm,.
    hehe,.cik mat jgn mrh2 gitu yek,rmai org risau nih,.adehh,.

    ReplyDelete
  5. kecah! hahahah!!
    dak2 johor je cakap ayat nih..hehehe

    ReplyDelete
  6. ish rupanya marah tipu...terperanjat gua

    ReplyDelete
  7. mat..
    aku dh mimpi sampai sedenak ko...

    ReplyDelete
  8. salam..cik mat...
    terkilan sebab xdapat hadir ke vlog esok..ada training hand ball esokk..uwaaaa...veru disappointed...

    ReplyDelete
  9. baguslah klu mat gebu ok2 saja..

    ReplyDelete
  10. Cik Mat,

    Harap semuanya berjalan lancar kat Sedenak nanti.

    Jgn marah lagi.. Peace...

    ReplyDelete
  11. rasa macam nak pi serbu sedenak je besok..

    ReplyDelete
  12. ingat kan ape tadi..warning kat org curi gambar ke....heish buat org trkejut...

    ReplyDelete
  13. bile mat gebu nak ke kuantan .. leh berjimba2 ngan blogger sini pulak :))

    ReplyDelete
  14. jom berambeh gi sarawak gik!(bhs swk nih..jgnn sentap ek :P)

    ReplyDelete
  15. ohoo.. bikin suspen je...
    sedihnya tak dapat join..

    have a great time uols.. ^^,

    ReplyDelete
  16. ayahanda, ini dari ita...
    http://ibugebu81080.blogspot.com/2011/03/apabila-che-mat-gebu-jadi-followers_12.html

    ReplyDelete
  17. Cikmat mesti pengsan nih :p
    Jangan lupa uplod byk2 pic food n pinggan okeh :)

    ReplyDelete

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.