CHE MAT PUN MINUM 'EPHYRA'.......

Salam semua, hari ni nak bercerita sedikit pasal produk 'EPHYRA' yang semakin menjadi buah mulut terutama kaum2 wanita dan che mat sendiri tau dari blog Ben. Apa itu 'EPHYRA" sebenarnya? Bagi mereka yang belum pasti, ephyra ialah sejenis minuman kesihatan yang begitu praktikal untuk tubuh badan dan amat selamat digunakan (yang penting ia tidak membebankan buah pinggang anda). Yang bessnya ia sesuai untuk kaum lelaki juga. Wanita tak perlu katalah, memang wajib mencuba dan ibu yang menyusukan bayi pun boleh mengambil ephyra..

Eyphra diperbuat dari  kologen tulen yang dihasilkan dari spesis ikan putih laut dalam dari Perancis. Dan juga ditambah dengan 8 bahan2 anti oksida (seperti senarai dalam gambar di bawah) yang dapat melindungi masalah kulit dari penuaan atau dalam kata mudah, boleh membantu anda awet muda dan kekal cergas...ehemm..bess kann.. Bukan tu saja ia juga betindak menyerlahkan keserian dan kesihatan dalaman dan luaran tubuh badan anda.

10 hasil yang nyata dengan pengambilan EPHYRA ialah....
  • Menjadikan kulit halus, anjal dan lebih cerah berseri.
  • Membantu memulihkan wajah yang bermasalah.
  • Mengurangkan kedutan dan garis2 halus.
  • Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar.
  • Melancarkan sistem pencernaan dalam badan.
  • Mengurangkan kadar kolestrol.
  • Meningkatkan tenaga dan daya ingatan.
  • Meningkatkan daya imunisasi dalam badan.
  • Mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolisma
  • Melegakan kesakitan sendi dan arthritis.


Dan..seperti anda juga, che mat kalau nak makan apa2 produk kesihatan atau pun produk2 untuk memasak, perkara utama yang harus dititik beratkan ialah status HALAL, dan produk ephyra anda jangan risau, dah memang dijamin halal. Atas tu kan dah ada sijil pengesahannya...Tak lupa kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia juga....takde lah rasa ragu2 nak minum.

Satu kotak EPHYRA mengandungi 30 sachet yang setiap satu seberat 15 gram. Rasa dia cukup sedap, sungguh, che mat tak tipu, rasa macam tak cukup sekali minum. Nak membancuhnya pun agak mudah, 1 sachet tu dikacau dalam 180ml air suam, JANGAN guna air panas yea. Dan diminum sebelum sarapan pagi atau sebelum anda tidur. Kalau kulit anda bermasalah, boleh minum 2 sachet sehari, 1 pagi dan 1  malam sebelum anda tidur. Anda juga boleh campurkan dengan yogurt atau jus buah2an lain untuk mendapat rasa yang lebih enak (...nantikan satu resipi olahan dari che mat yang menggunakan produk ephyra...ehemm)..

Setakat ini che mat dah minum 12 bungkus, dan rasa lebih bertenaga, senang cakap buat kerja takde lah rasa macam lemau atau cepat penat. Satu lagi yang che mat perasan kuku jadi kaler merah jambu dan bertambah kuat (selalu ia mudah tersiat terutama dibahagian tepi kuku), itu belum sampai sebulan minum...dan...pssttt...nak membuang pun senang..lawas aje, takde sangkut2...licinnnn!!!..haha..

Nak membeli?...Ok, sehingga 20 Disember 2013 ini jika anda membeli produk EPHYRA ada harga istimewa iaitu RM 360 untuk 2 kotak atau RM 180 untuk satu kotak berisi 30 sachet (harga biasa RM 197 untuk sekotak)...Banyak jimat tu Satu yang che mat suka pasal produk EPHYRA, style pembungkusannya atau kotak dia..cantik dan amat sesuai kalau anda nak hadiahkan pada ibu/ayah, isteri atau siapa2 saja. Nak lebih kreatif lagi anda jadikan sebagai salah satu barang hantaran perkahwinan..amacam good idea tak?....Untuk lebih lanjut anda boleh singgah di..
  1. Website rasmi mereka - www.oceanlife2u.com
  2. FaceBook - www.facebook.com/oceanlife2u
  3. InstaGram - @ephyra2u

Saksikan video di bawah ini, apa kata mereka mengenai produk EPHYRA...

Post a Comment

4 Comments

  1. wahhhhhhhhhhhhhh,abe matttttttttttt

    ReplyDelete
  2. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

    Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. I love Ephyra... Mmg terbaik kan :)

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.