SUMBANGAN TABUNG PEMBANGUNAN "MTAQA"

Assalammualaikum, selamat bertemu kembali, entri selingan ini mat rasa wajib kita sebagai umat Islam mewar-warkannya. Walaupun mat dalam mood bercuti blog, tapi ini janji mat dulu pada Ostad Jiji atau nama sedapnya anakanda Mohammad Azizi Azahazuhari..ok mat kalau tulis nanti sah orang ingat aku nak beli set pinggan mangkuk lama kan..oleh itu mat copypaste dari blog berkenaan....minta izin yea Ostad Jiji....pekaranya seperti dibawah ini.....

MTAQA telah pun melewati enam tahun penubuhannya. Potensinya sudah mula membuahkan hasil. Namun, komitmen untuk menjalankan aktiviti masyarakat dan sekolah agak terbatas kerana ketiadaan sumber kewangan yang kukuh dan kenderaan bagi tujuan tersebut. Sehubungan itu rayuan sumbangan ini dilancarkan untuk meningkatkan potensi MTAQA supaya lebih terkehadapan dan cemerlang.

Jadi, Tabung Persatuan Ibu bapa dan Guru Maahad Tahfiz Al-Quran Al-Asriah, Banggol Chicha (PIBG MTAQA) untuk pembelian Kenderaan Rasmi MTAQA (Van) telah dilancarkan untuk mengembangkan potensi tersebut.

Sumbangan anda boleh disalurkan terus melalui akaun Bank Islam Malaysia Berhad (BIMB) 03027010037358 atau cek atas nama “Tabung Pembangunan MTAQA (PIBG)”.

Sumbangan yang bakal anda salurkan didahului dengan jutaan terima kasih dan jazakumullahu khairal jaza’. Hanya Allah yang mampu membalasnya.

Maklumat lanjut anda boleh hubungi pihak MTAQA, tel : 09-7922560 atau melalui email : maahadmtaqa@yik.edu.my

Klik--> MTAQA. untuk ke laman web rasmi. Kalau sudi anda war-war kan juga diblog masing2 yea... Sekian, salam sayang dari DTS-MAT GEBU.

Post a Comment

2 Comments

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.