BANTULAH SEKADAR MAMPU.....INI MASA MEREKA......

Salam malam semua, malam Jumaat yang barakah ini mat nak selitkan satu entri. Tadi di FB mat dapat msj dari Kak Jee atau Puan Fauziah Abdul Samad, mengenai seorang teman lama beliau yang mengidapi kanser payu dara tahap 4.....hmmmmm. Sudah jatuh ditimpa tangga, dalam keadaan macam tu, anak beliau juga sakit mengalamai masalah kesihatan dan telah dibedah.... Mat bukan apa, sebagai blogger rasanya ini tanggungjawab kita juga kan untuk membantu tak sedikit banyak pada mereka yang memerlukan. Anda pun sedia maklum, dunia internet bergerak pantas. Jika ada belas ehsan anda untuk menderma seikhlas hati, boleh lah bank in kan ke acc berikut.

NAMA : NOR FARIZAH BT MD NOR
CIMB : 0122 0015 7455 24

Untuk cerita dan gambar yang lebih lengkap, anda boleh lah melungsuri lelaman sesawang ini.. Jika sudi, anda boleh juga war2kan di blog masing2. Moga Allah swt membalas segala kebaikkan yang anda lakukan...Insya Allah....

Post a Comment

10 Comments

  1. terima kasih CMG. jasamu pasti akan dikenang Fija dan anaknya Damia.

    ReplyDelete
  2. Sayu rase. Org bgini sgt memrlukan skngn kite


    dah lalui saat tu hurmmm

    ReplyDelete
  3. Assalam,

    Sayu, semoga Allah swt permudahkan segala urusan...

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah, semoga Allah permudahkn sy utk mmbantu, trima ksh, CM

    ReplyDelete
  5. salam...kesian nyer die semoga ketabahan yg ada padanya dptlah ia meneruskan hidup ini dgn lebih bererti lg bantulah die yer...:(

    ReplyDelete
  6. Hello Mat Gebu, I'll try to spread the message for you as well. I wonder if there's other accounts available as well, like Maybank which is easier for others. Thanks!
    Blessings, Kristy

    ReplyDelete
  7. harus hulurkan bantuan untuk ringankn beban.. :)

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.