MUDAHNYA MENAMBAH PAHALA DENGAN 'LAPOWEY'

Assalammualaikum semua. Dalam tak sedar umat Islam dah berada dalam bulan Sya'ban. Dan dalam jangka masa tak sampai sebulan lagi bulan Ramadan akan tiba, bulan keberkatan dan penuh rahmat. Bila sebut Ramadan, antara amalan2 yang diberi ganjaran berlipat kali ganda ialah dengan bersedekah. Apa tah lagi kalau kita dapat memberi insan2 yang berpuasa, makanan untuk mereka berbuka. Atas kesedaran ini 'LAPOWEY' telah mengambil langkah bijak bagi memudahkan badan2 korporat, persatuan2 dan mereka yang berkemampuan untuk bersedekah infaq makanan kepada mereka yang sewajarnya, sebagai contoh, rumah2 kebajikan, rumah orang2 tua, rumah anak yatim piatu, para petugas barisan hadapan (frontliners) dan mereka yang kurang berkemampuan.

MUDAHNYA MENAMBAH PAHALA DENGAN 'LAPOWEY'

MUDAHNYA MENAMBAH PAHALA DENGAN 'LAPOWEY'

MUDAHNYA MENAMBAH PAHALA DENGAN 'LAPOWEY'

Para penderma tak perlu berusah payah, mereka boleh memilih 6 menu seperti yang tertera dalam gambar di atas tu. Dan minimun tempahan ada lah 100 pax, setiap set menu akan disertakan sebotol air mineral dan kurma secara peruma. Bagaimana pula dengan penghantaran? Untuk sekitar Lembah Kelang, penghantaran adalah percuma. Bagi kawasan2 diluar Lembah Kelang, boleh hubungi LAPOWEY, untuk perbincangan. Dan setiap penderma akan diberi bukti pengesahan (pada penderma itu sendiri dan juga di media sosial - tanpa didedahkan identiti penderma), bahawa infaq makanan telah disampaikan pada mereka memerlukannya. 

Nak tau juga, makanan tu, sedap ke? Takut pulak tak berbaloi nanti. Dari feedback atau kata balas teman2 blogger yang telah merasai sendiri makanan2 yang disediakan, rata2 mereka mengakui makanan dari LAPOWEY memang sedap, fresh dan kualiti terjaga. Setiap set bermula dari Harga RM 8, seperti yang tertera di gambar atas tu. 

Bagi penderma2 berhati mulia yang ingin menginfaq makanan bolehlah hubungi nombor2 dibawah ini untuk sebarang pertanyaan...

Pejabat : 03 - 773 412 78 (waktu pejabat)

Call/Wassap : http://wasap.my/0126098484/infaq (Za'ba)
                       
                       http://wasap.my/017676 2067/infaq (Fahmi)

                       http://wasap.my/019883 4745/infaq (Mala)

                       http://wasap.my/017299 6004/infaq (Irwan)


Juga boleh ke laman sosial media mereka di bawah ini...

Laman Web Rasmi : LapoWey 

FaceBook : Lapo Wey 

InstaGram : Lapo_Wey


SELAMAT BERAMAL!

Post a Comment

3 Comments

  1. mudah nya nak kumpul pahala, banyak saluran. terima kasih sharing

    ReplyDelete
  2. Che Mat, nina dah rasa dah air tangan Dapur LapoWey. Memang sedap!
    Sesuai sangat untuk memberi. Bagus inisiatif Dapur LapoWey ni!

    ReplyDelete
  3. Moga Infaq Ramadhan ini memberi rezeki buat semua yang terlibat..

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.