AZYMA CARE, BUKAN SEBARANG SABUN MANDIAN

AZYMA CARE, BUKAN SEBARANG SABUN MANDIAN

Assalammualaikum, salam semua. Hari ni kita skip sekejap cerita masak2. Che mat nak bercerita pasal satu mandian badan yang berasaskan tanah liat Kaolin. Peliknya sabun mandian ada tanah liat? Betul, ini satu2nya sabun mandian yang ada campuran tanah liat Kaolin, di Malaysia. Bukan sebarang tanah liat, tanah liat Koalin ini bersifat bahan penyerapan semulajadi dan dapat mengurangkan minyak berlebihan pada kulit kita. Bagi mereka yang aktif bersukan, dan juga yang kerap berpeluh, mandian azyma ini pilihan paling sesuai, selain dapat membersihkan badan, dia juga dapat menyahkan bau badan yang kurang enak. Kalau bahagian kaki yang berbau tu, rajin2 lah cuci dengan azyma, in sha Allah masalah dapat diselesaikan. 

Che mat sendiri sudah gunakan sejak beberapa bulan dan setakat ini kesan dia amat positif, maklumlah kita yang seharian kat dapur, lepas tu pi pulak kemas2 rumah dan juga buat aktiviti lain, dah tentulah berpeluh dan tidak rasa selesa. Dan masa mandi, azyma care ini lah yang dapat membantu badan kita menjadi lebih bersih dan segar. Satu lagi yang bagusnya mandian azyma care ini, ianya tidak seperti sesetengah mandian yang akan meninggalkan kesan kurang selesa selepas digunakan, yang ini tidak. Kulit akan terasa nyaman macam kita sapu bedak, selain bau dia yang harum, kadar PH pada mandian azyma care sekitar 6 - 7, adalah bertepatan dengan PH kulit manusia.

Selain untuk kenyamanan badan, mandian azyma care juga in sha Allah dapat mengatasi masalah2 lain seperti...
  • BAU BADAN
  • KULIT KERING DAN KUSAM
  • JERAWAT BADAN
  • PARUT DAN KUDIS
  • KEGATALAN
  • SUNBURN
Mandian Azyma care boleh digunakan oleh kanak2 seawal usia 3 tahun sehinggalah orang dewasa. Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk juga kulit sensetif. Seelok2nya kita gunakan setiap kali mandi, untuk mendapat kesan yang lebih optimom. Mandian azyma care juga bebas dari bahan2 kimia yang berbahaya. Mari kita lihat, apa saja yang terkandung dalam mandian azyma care ini yang menjadikan ia lebih istimewa dari mandian2 biasa...

  • TANAH LIAT KOALIN - Tanah liat Koalin mempunyai sifat semulajadi yang dapat mengurangkan minyak pada liang-liang pori kulit.
  • EKSTRAK SEMULAJADI LAVENDER - Kesegaran aroma lavender dapat memberi kesan yang menyenangkan pada tubuh badan dan secara semula jadi dapat melegakan ketegangan pada otot.
  • EKSTRAK SEMULAJADI ALOE VERA - Mengandungi Beta Karotena, Vitamin C dan E yang boleh membantu meningkatkan ketegasan pada kulit secara semulajadi dan dapat mengekalkan kulit dari terhidrat.
  • EKSTRAK SEMULAJADI TIMUN - Mengekalkan kehidratan pada kulit dan membantu membuang toskin secara semulajadi sekaligus dapat mengekalkan kulit yang sihat.
  • EKSTRAK SEMULAJADI KAMOMIL - Kamomil berfungsi secara semulajadi membantu kulit menjadi lebih lembut, bersih dan sihat. Selain dari itu, ia juga membantu melegakan keradangan pada kulit. 


Mandian berasakan tanah liat juga  sudah pun mendapat pengiktirafan dari pakar kulit dan mendapat "Dermatologist Tested", "Mild and Gentle" dan "Suitable  For Sensitive Skin". Jadi sebagai pengguna, kita tak perlu risau lagi, in sha Allah semuanya selamat. Harga yang ditawarkan seperti berikut..

Beli sebotol (300ml) = RM 68.00, 
Jika beli 2 botol = RM 100.00, dah jimat RM 36.00! 

Untuk pembelian boleh terus wasap ke no..


...atau ke laman web..


Boleh juga hubungi senarai2 Associate Azyma yang berhampiran dengan anda...

Azyma Lembah Kelang/ Wilayah Persekutuan

1. Associate Azyma (AA - Putrajaya) Norshidawati

2. EA Putrajaya Syikin

3. Associate Azyma (AA - Setapak KL) Salasiyah Hassim. 

4. Associate Azyma (AA - Kuala Lumpur) Fitrah Al Hajj. 

5. Associate Azyma (AA - Ampang) Khairi

Azyma Associates Lembah Kelang (Selangor)

6. Associate Azyma (AA - Subang, Selangor) Ariffin Hijjaz. 

7. Associate Azyma (AA Rawang, Selangor) - Faris

8. EA Semenyih Ishak

9. Associate Azyma (AA Shah Alam, Selangor) - Sasana Gateaway

Azyma Negeri Perlis, Kedah & Pulau Pinang)

10. Stokis Azyma (SA - Negeri Pulau Pinang, Kedah dan Perlis) Rauhaz Global. 

Azyma Negeri Perak.
11. Stokis Azyma (SA - Negeri Perak) Feiza. 

12. EA Kamunting Azah


Azyma Negeri Kelantan

13. Associate Azyma (AA - Kota Bharu Kelantan) NoorulAklima. 

14. Associate Azyma (AA Pengkalan Chepa, Kelantan) - Haminah

Azyma Negeri Terengganu

15. Associate Azyma (AA Besut, Terengganu) - Mohd Noor Muda

Azyma Negeri Johor

16. Associate Azyma (AA Johor Bahru) Syamsul

Azyma Negeri Sabah

17. Associate Azyma (AA Kota Kinabalu) Muhashibi

 
Jommm sokong produk muslim tempatan kita........

Post a Comment

3 Comments

  1. Nak cuba laaa, ada agen Johor gak tu kannn...

    ReplyDelete
  2. Eiza pun guna sabun mandi ni. Memang best bersiram. Malam kalau tidur dah x perlu guna deodorant dah. Wangi je sampai ke pagi.

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.