LEMAK PUCUK MANIS SAMA TEMPE.. LEMAK PUCUK MANIS SAMA TEMPE.. Reviewed by Mat Gebu on 5/31/2013 09:05:00 PM Rating: 5

IKAN KERISI MASAK TAUCO...

5/31/2013 03:30:00 PM
Salam Jumaat, dah makan semua?...Mesti menu bess, betul tak?. Cm masak lewat sikit hari ni, tapi masakan biasa2 saja. Macam yang anda nam...
IKAN KERISI MASAK TAUCO... IKAN KERISI MASAK TAUCO... Reviewed by Mat Gebu on 5/31/2013 03:30:00 PM Rating: 5

JOMM....PULUT SERUNDING!..

5/30/2013 10:00:00 PM
Malam semua, assalammualaikum. Diam tak diam dah nak masuk ke 1/2 tahun 2013, pantas betul masa, rasa macam baru saja awal Januari, tau2 ...
JOMM....PULUT SERUNDING!.. JOMM....PULUT SERUNDING!.. Reviewed by Mat Gebu on 5/30/2013 10:00:00 PM Rating: 5
GULAI IKAN REMPAH BAKAR SAMA BELIMBING... GULAI IKAN REMPAH BAKAR SAMA BELIMBING... Reviewed by Mat Gebu on 5/30/2013 01:35:00 PM Rating: 5
SAMBAL SENGKUANG SAMA IKAN BILIS KEMBONG SAMBAL SENGKUANG SAMA IKAN BILIS KEMBONG Reviewed by Mat Gebu on 5/29/2013 09:45:00 PM Rating: 5

KUIH BAKAR @ BINGKA PANDAN...

5/27/2013 08:00:00 PM
Salam, lama cm tak buat kuih bakar pandan atau ada yang panggil bingka pandan. Ini betul2 bingka pandan terjun....errrr, tak berapa terj...
KUIH BAKAR @ BINGKA PANDAN... KUIH BAKAR @ BINGKA PANDAN... Reviewed by Mat Gebu on 5/27/2013 08:00:00 PM Rating: 5

BEGEDIL AYAM UNTUK CEMILAN...

5/27/2013 02:30:00 PM
Salam Isnin semua, cm masak yang biasa saja hari ni, kari ikan tenggiri dan asam pedas ikan sembilang, atas permintaan. Tapi kari ikan cm...
BEGEDIL AYAM UNTUK CEMILAN... BEGEDIL AYAM UNTUK CEMILAN... Reviewed by Mat Gebu on 5/27/2013 02:30:00 PM Rating: 5
GULAI BABAT SAMA REBUNG JERUK.. GULAI BABAT SAMA REBUNG JERUK.. Reviewed by Mat Gebu on 5/26/2013 02:30:00 PM Rating: 5
"MY CHEF" CHICKEN MAKHANI QUICHE.... "MY CHEF" CHICKEN MAKHANI QUICHE.... Reviewed by Mat Gebu on 5/25/2013 08:00:00 PM Rating: 5

AYAM PANGGANG ALA NANDO'S..

5/25/2013 04:15:00 PM
Assalammualaikum, salam Sabtu. Sebelum tu nak cerita sikit, hari ni kan, cm terlewat bangun sudah. Malam tadi tak berapa ok, jadi ku tel...
AYAM PANGGANG ALA NANDO'S.. AYAM PANGGANG ALA NANDO'S.. Reviewed by Mat Gebu on 5/25/2013 04:15:00 PM Rating: 5
ROTI CANAI GORENG PEDAS...LAGI.. ROTI CANAI GORENG PEDAS...LAGI.. Reviewed by Mat Gebu on 5/24/2013 03:00:00 PM Rating: 5
SELAMAT PENGANTIN BARU "QUE ACHMAD" SELAMAT PENGANTIN BARU "QUE ACHMAD" Reviewed by Mat Gebu on 5/23/2013 11:11:00 PM Rating: 5

MAGGI KAMBING DERHAKA...

5/23/2013 01:30:00 PM
Assalammualaikum, salam Khamis. Tengah hari ni cm tak masak, ehh masak, tapi yang betul2 mudah saja, itu pun masak untuk Bak, cm pulak ...
MAGGI KAMBING DERHAKA... MAGGI KAMBING DERHAKA... Reviewed by Mat Gebu on 5/23/2013 01:30:00 PM Rating: 5

KUZI KAMBING....

5/22/2013 02:30:00 PM
Assalammualaikum, salam Rabu. Hari ni cm masak kuzi kambing. Dulu cm memang tak makan kambing, salah satu sebabnya bau dia yang agak seks...
KUZI KAMBING.... KUZI KAMBING.... Reviewed by Mat Gebu on 5/22/2013 02:30:00 PM Rating: 5
MI SUP AYAM BERSERAI UNTUK CHE MAT ... MI SUP AYAM BERSERAI UNTUK CHE MAT ... Reviewed by Mat Gebu on 5/21/2013 04:30:00 PM Rating: 5

STEW AYAM KACANG MERAH.

5/20/2013 08:00:00 PM
Lama tak derhaka resipi, kadang2 rindu, tapi kalau derhaka tak menjadi, rindu tukar jadi huru hara...erkk. Tapi yang ni alhamdulillah men...
STEW AYAM KACANG MERAH. STEW AYAM KACANG MERAH. Reviewed by Mat Gebu on 5/20/2013 08:00:00 PM Rating: 5
GULAI NANGKA IKAN MASIN BEREMPAH GULAI NANGKA IKAN MASIN BEREMPAH Reviewed by Mat Gebu on 5/20/2013 03:40:00 PM Rating: 5

SANDWICH TUNA ROTI SEKAM.

5/18/2013 09:48:00 PM
Malam semua, petang tadi masa cm masak lauk untuk bonda berbuka puasa, sempat juga lah cm buat sandwich....errr yang ni bukan untuk bonda...
SANDWICH TUNA ROTI SEKAM. SANDWICH TUNA ROTI SEKAM. Reviewed by Mat Gebu on 5/18/2013 09:48:00 PM Rating: 5

IKAN BAWAL MASAM MANIS..

5/18/2013 02:10:00 PM
Ikan bawal masam manis saja tengah hari ini untuk che mat dan ada masakan ringkas yang lain untuk yang Bak. Tiba2 cm nak sangat makan ika...
IKAN BAWAL MASAM MANIS.. IKAN BAWAL MASAM MANIS.. Reviewed by Mat Gebu on 5/18/2013 02:10:00 PM Rating: 5

SIAPAKAH "JOKONDO" ITU?....

5/17/2013 09:11:00 PM
Malam semua, tak masak hari ni, jadi saja nak share satu cerita...errr, cerita ke, tapi dari fakta yang boleh diterima juga lah. Pernah d...
SIAPAKAH "JOKONDO" ITU?.... SIAPAKAH "JOKONDO" ITU?.... Reviewed by Mat Gebu on 5/17/2013 09:11:00 PM Rating: 5
MI BANDUNG 'AGROMAS'....LAGI... MI BANDUNG 'AGROMAS'....LAGI... Reviewed by Mat Gebu on 5/16/2013 10:00:00 PM Rating: 5
MAKARONI BAKAR TERMUDAH...SEMUA MAIN LAMBAK... MAKARONI BAKAR TERMUDAH...SEMUA MAIN LAMBAK... Reviewed by Mat Gebu on 5/15/2013 08:00:00 PM Rating: 5

KROKET KENTANG BERKEJU...

5/15/2013 04:30:00 PM
Petang semua, assalammualaikum. Ntah kenapa pagi tadi masa cm duduk kemas 'makmal', tiba2 terpandang kentang yang cm beli tempoh...
KROKET KENTANG BERKEJU... KROKET KENTANG BERKEJU... Reviewed by Mat Gebu on 5/15/2013 04:30:00 PM Rating: 5
GULAI REBUNG SAMA IKAN MASIN KURAU... GULAI REBUNG SAMA IKAN MASIN KURAU... Reviewed by Mat Gebu on 5/15/2013 01:30:00 PM Rating: 5

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.