HARI RABU YANG "BISU"........

JIKA KITA DIPANDANG RENDAH, TAK MENGAPA....MUNGKIN ALLAH swt TIDAK MEMANDANG KITA BEGITU....INSYA ALLAH.......

Post a Comment

18 Comments

  1. paling mulia manusia disisi Allah adalah yg paling bertaqwa...

    ReplyDelete
  2. ucapkan terima kasih kpd mereka itu, mgkin kata2 penghinaan satu ujian utk mengajar kita erti kesabaran...

    ReplyDelete
  3. Mudah-mudahan..... sungguh lama sayan tak jumpa bunga kuning ni CMG... last saya tengok masa sekolah menegah di rumah Arwah Atuk saya di Felda Air Tawar 2, Kota Tinggi... lepastu tak penah jumpa dah sampai skang

    ReplyDelete
  4. allah lebih memahami kita dari sesiapa sahaja

    ReplyDelete
  5. kdang mereka sebagai penambah semangat utk trus berjuang..

    have a nice day..^^

    ReplyDelete
  6. selalu akak terdengar kalau org2 tua di nismilan ni bersembang begini bunyi dia mat..

    'kau nak marah kek den takpo jangan Allah marah kek den sudah lah'..

    paham tak mat?..buat2 paham lah ya..:)
    maka biarkan ajelah kalau org nak pandang rendah ke,pandang tinggi janji kita di pandang Allah swt kan?

    ReplyDelete
  7. setuju che mat....
    tugas kita berprasangka baik kan..

    ada kalimat sep ini di page ''pepatah'' di FB yg saia ikuti :
    Apa yang orang lain pikirkan tentangmu bukan urusanmu. Lakukan yang membuatmu bahagia, kecuali kamu ingin mereka bahagia, dan kamu tidak.

    betul kan che mat ,kalimat itu ???

    hwaiting oppa ... #ala korea
    semangka...semangat kakak #ala indonesia.... xixixixi

    ReplyDelete
  8. Sabar ajalah CMG..,,Sesungguhnya Allah maha mengetahui..

    ReplyDelete
  9. Dah lama rasanya akak di pandang rendah ole masyarakat sebab di kurniakan 3 anak OKU..

    Rasanya hidup macam ada HIV pula..
    Kalau tangan di hulur tidak bersambut..

    Yang penting Allah bersamaku..
    Banyak2 bersabar CMG

    http://suarahatidanceritaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Biar dipandang hina dikalangan manusia agar tidak hina di sisi Allah :)

    ReplyDelete
  11. tak la bisu sgt cik mat .. byk gak ayat tu. hahaha.

    ReplyDelete
  12. wah CMG punyer wednesday BISU terus. tak hagak2, biasanya WORDLESS je...

    ReplyDelete

Peringatan

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.