PREVIEW BISKUT RAYA 2010....SIRI 2 (AKHIR).


Salam untuk semua, hari ni Selasa, genap 7 hari atau seminggu umat Islam menjalankan ibadah puasa, moga kita mendapat rahmat dari Allah swt. Ok jom sambung cuci mata dengan 5 lagi biskut raya dari dapur mat gebu yang akan tersiar di majalah Jelita September 2010 akan datang nanti (insya allah). N3 semalam mat dah tunjukkan 5 jenis kan (ada disini...), maka hari ni sebagai penutup, mat sertakan lagi 5 jenis. Resipi ada di majalah Jelita tu nanti. Mat sendiri akan memulakan proses membuat biskut dalam masa terdekat dan sudah pasti akan di kongsi bersama anda semua, cuma ada antaranya biskut sama seperti tahun2 yang sudah...Ok semua, jumpa di N3 lain..salam sayang dari mat gebu untuk semua...hehe... ;-)

Post a Comment

4 Comments

  1. tahniah CMG

    salam sayang jua dr kami bertiga
    ayu, zalie dan umai

    ReplyDelete
  2. salam..trgoda sungguh masuk kesini tgk beskut lawa2..

    ReplyDelete
  3. Abg Mat, sy tgh geledah blog abg mat...cari mood raya...heheheh...nak cube buat kuih tahun ni...jgn marah ye. Best gile semua resepi abg mat...gambar semua mengancam kalbu...

    TQ abg mat

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.