NYONYA KERABU TELUR

July 29, 2009
Salam sejahtera untuk semua, dah makan tengah hari ke?...Macam dah lama kan tak masukkan n3 baru, selain masa tidak mengizinkan, menu pun ...
NYONYA KERABU TELUR NYONYA KERABU TELUR Reviewed by Mat Gebu on July 29, 2009 Rating: 5
AL- FATIHAH UNTUK YASMIN AHMAD AL- FATIHAH UNTUK YASMIN AHMAD Reviewed by Mat Gebu on July 26, 2009 Rating: 5
LEMAK CILI PADI REBUNG & UDANG LEMAK CILI PADI REBUNG & UDANG Reviewed by Mat Gebu on July 23, 2009 Rating: 5

UDANG SANTAN BERLADO

July 21, 2009
Selamat petang semua, minta maaf sebab lambat masukkan n3 baru, waktu terasa begitu terhad sekarang ni....Hari ni mat masak "udang sant...
UDANG SANTAN BERLADO UDANG SANTAN BERLADO Reviewed by Mat Gebu on July 21, 2009 Rating: 5

SWEET OATS BAGUETTE

July 19, 2009
Salam semua, mat tulis n3 ni dalam jam 12 + am....Sebab paginya ada urusan yang perlu dibereskan, tu pasal tulis juga n3 sebelum masuk tidu...
SWEET OATS BAGUETTE SWEET OATS BAGUETTE Reviewed by Mat Gebu on July 19, 2009 Rating: 5

NASI PORTUGIS

July 18, 2009
As'laikum untuk semua, salam Sabtu, hari ni mat masak nasi portugis, masakkan dia agak ringkas dan mudah, makan dengan acar sudah mema...
NASI PORTUGIS NASI PORTUGIS Reviewed by Mat Gebu on July 18, 2009 Rating: 5

ASARI SPAGHETTI TOMATO

July 14, 2009
As'laikum semuaaa...sebelum apa berlaku, mat nak minta maaf sebab, aku salah ngeja "spaghetti" kooo...adehhh, nak edit balas ...
ASARI SPAGHETTI TOMATO ASARI SPAGHETTI TOMATO Reviewed by Mat Gebu on July 14, 2009 Rating: 5

LEMAK PISANG MUDA & CENDAWAN

July 12, 2009
Salam Ahad untuk semua....dah masak ke?...Hujung2 minggu ni mesti ada yang masak sedap untuk dijamu bersama keluarga. Hari ni mat masak lem...
LEMAK PISANG MUDA & CENDAWAN LEMAK PISANG MUDA & CENDAWAN Reviewed by Mat Gebu on July 12, 2009 Rating: 5

MEE REBUS MUDAH

July 09, 2009
Inilah juadah yang mat masak untuk minum petang (dan juga berbuka puasa untuk bonda)...Sebenarnya dah plan 2 - 3 hari lepas, siap berborak2...
MEE REBUS MUDAH MEE REBUS MUDAH Reviewed by Mat Gebu on July 09, 2009 Rating: 5

KIMA DAGING

July 09, 2009
Salam untuk semua...Pernah dengar hidangan "kima daging"?...Ianya salah satu hidangan timur tengah yang sesuai dimakan dengan rot...
KIMA DAGING KIMA DAGING Reviewed by Mat Gebu on July 09, 2009 Rating: 5

LEMAK PUCUK UBI BERKUPANG

July 08, 2009
Sedapnya lauk2 kampung...selain mendatangkan kesan nostalgia, ianya menunjukkan betapa kreatifnya orang dulu2 dalam mempelbagaikan benda2 al...
LEMAK PUCUK UBI BERKUPANG LEMAK PUCUK UBI BERKUPANG Reviewed by Mat Gebu on July 08, 2009 Rating: 5

ASAM BATANG KELADI

July 08, 2009
Salam sejahtera semua...selamat petang, hari ni mat masak asam batang keladi...Mesti dah pernah tengok dalam n3-n3 yang lepas kan...Ni meman...
ASAM BATANG KELADI ASAM BATANG KELADI Reviewed by Mat Gebu on July 08, 2009 Rating: 5
LEMAK CILI PADI IKAN KELI LEMAK CILI PADI IKAN KELI Reviewed by Mat Gebu on July 04, 2009 Rating: 5

MUFFIN PANDAN KELAPA

July 02, 2009
As'alikum semua, selamat petang...dah minum petang ke?...Rasa2nya dah lama tak buat muffin, hari tu terbaca kata2 "kak ct delima&q...
MUFFIN PANDAN KELAPA MUFFIN PANDAN KELAPA Reviewed by Mat Gebu on July 02, 2009 Rating: 5

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.