CEMPEDAK GORENG

Cempedak Goreng

Hari ni mat goreng cempedak, puasa sedikit meletihkan dengan hidung yang masih tersumbat...adoiii lemasss i..ahaks....Tapi kan cempedak tu nampak je lawa, bergaya dan seksi. Bila makan masa waktu berbuka puasa tapi, alahh kecewaa tau, dah leer tawar hebeyy, ada tu pulak yang pahit2, tak pelah dugaan kan....apa2 pun setakat nak cuci mata tu ok lah dan bayangkan aje isi cempedak yang manis bak madu berselindung disebalik salutan tepung yang rangup itu yeaa.....

Post a Comment

3 Comments

  1. Mat ei..psiko rasanya tengok blog nkao nie...cempedak goreng la, cencaluk la..wadus.... sakitnya jiwa nurani dikala ramadan nie.Pos skit bagi kat nas....

    ReplyDelete
  2. Naper ler cantik jelita bebenor ropa Mat punya cempedak goreng ni wei...

    ReplyDelete
  3. Mat, ko ni betullah buat akak tersiksa tgk goreng cempedak ni..favourite giloss akak ni tau!! Uwaaa...mana nk ku cari cempedak ni.. :((

    ReplyDelete