BOCOR SUDAH RAHSIA MALAM JUMAAT KU...


(Gambar kredit pada Ben Ashaari)

Maka dengan rasminya bocor sudah rahsia malam Jumaat ku...Huhu...tak terlintas pun nak tukar pada dot.com cuma secara spontan lepas 5 juta PV...tiba2 Ben tanya pasal dot.com...nak tak, dengan ringan mulut (dan memang sentiasa ringan) dan jari, aku kata OK..Lepas tu mat chat dengan Blogger Eddie dari blog Borak Kosong (sapa2 nak tukar pada domain, boleh kontek Blogger Eddie tu yeaa) ..maka dengan kata persetujuan yang telah dibuat... dan terjadi lah macam sekarang ni...Terima kasih mat pada Ben Ashaari..Dengan rasminya "tiffinbiru.blogspot.com" telah menjadi "www.tiffinbiru.com" masih sama seperti dulu juga....Salam sayang dari DTS-MAT GEBU...

Post a Comment

61 Comments

  1. TAHNIAHHHHHHHHHHHHHHHH

    ALHAMDULILLAHHHHH

    ReplyDelete
  2. Malam Jumaat tu...ha ha ha ha ha

    ReplyDelete
  3. DTS MMG sepatutnya bertukar ke dominal..
    tahniah cik mat

    ReplyDelete
  4. woah... tahniah2.. hehe.. kita same2 dah jadi .com

    ReplyDelete
  5. tahniahhhhhhh pokcikmattakberapagebuuuuuu ^^

    nak tukar gak la!

    ReplyDelete
  6. Tengah malam jumaat tu... ilang dah blogspot.com.... TAHNIAH!!!! mat

    ReplyDelete
  7. peewiiittt..abis la alexa pasni.. hahahaha

    ReplyDelete
  8. tahniah en mat.. bestnya dapat tukar ke dot.com.. wuuwuwuwuuwuuu~

    ReplyDelete
  9. @ terima kasihh semuaa......dan palingg utama pada jiran sepagar DTS tuu....Ben Ashaari...

    ReplyDelete
  10. Cun ..dah maju setapak lagi..taniah

    ReplyDelete
  11. wahhhh tahniahhh diucapkan..
    disebabkan membaca entry Abg Mat ni maka saya pun td br aje buat tempahan header dengan saudara Borak Kosong ni.. Tks for the info =)

    ReplyDelete
  12. hahahah larikkkkkkk kang pcm babab bontot

    ReplyDelete
  13. tahniah cikmat. skrg dah sukses. lepas ni bertambah2 sukses lagi.:)

    ReplyDelete
  14. haha..kantoi sudah..tahniah:)

    ReplyDelete
  15. Tahniah dan moga sukses selalu!!!

    ReplyDelete
  16. tahniah dah guna dot com..saya masih baru belum layak pakai dot com.

    ReplyDelete
  17. Tahniah Mat. Maju setapak lagi!

    ReplyDelete
  18. Salam.. Tahniah buat Cik Mat.. Dah maju setapak.. Moga terus sukses.. Kami sentiasa menyokong anda..

    ReplyDelete
  19. @ terima kasih sekali pada Eddie, Adza Irdawati, Izwan, Cik Nadia Bayu , Fazlinil, Bella, Cik Bulat, Azita Zain, Huszaini, Princes Yana, Kak Aya, Sinl, Fazrin 2211 dan Nba - Nur..atas komen2 anda semua...

    ReplyDelete
  20. Tahniah Mat..aku bangga dengan ko... :) Syabas!! Bravo! ko memang dah sepatutnya bertukar!

    ReplyDelete
  21. @ sis_linn - hahha, terima kasih...huhu, segan sehh guaaa...hehe.

    ReplyDelete
  22. alhamdulillah..tahniah abgMAT cz dh maju setapak lagi..kami sentiasa mendoakan semoga abgMat akan bertambah2 rezeki lepas ni amiiiiiin...

    ReplyDelete
  23. hmm.. tahniah.. walaupun xtau apa beza dia.. huhu..

    ReplyDelete
  24. huhuh....tahniah jer.selesai dah majlisnya...heheh

    ReplyDelete
  25. tahniah che mat.. semoga terus hebat di dapur dan di alam maya.. :)

    ReplyDelete
  26. Aslkm anakanda

    Tahnaih, terus berjuang!

    ReplyDelete
  27. Waaaaaaaaaahhhh...tahniah...senyap2 jek ko eh...malas kawan....tp kalau ko nak kawin akak nak kawan laaa...nak jadi tukang palu kompang pun jadi laa...masak2 ai x nak okayyyy...hehehe...tahniah sekali lg Mat....bravooooo!!! Moga makin meletupsss!!

    ReplyDelete
  28. wah
    tahniah
    semoga lagi berjaya pas ni

    ReplyDelete
  29. Congrats CMG!!! p) Success be with you always.

    ReplyDelete
  30. cayalah abg mat! tahniah diatas peng-upgrading abg mat..hehehe

    ReplyDelete
  31. tahniah...akhirnye pcm da tkar domain

    erkkk penat tggu turn pcm tau

    pas ni turn spe lak

    ReplyDelete
  32. Tahniah...CMG...
    semoga lebih sukses...

    ReplyDelete
  33. congrats kerana dah berdot com :)

    ReplyDelete
  34. cayalah CMG..bravo2! semoga bertambah2 lagi resepi2 hebat dari CMG :)

    ReplyDelete
  35. congrats... dh upgrade... thumbs up ;-)

    ReplyDelete
  36. TAHNIAH dr RKTS.... semoga CMG terus maju dan malatoppp dgn dot com tu... :)

    ReplyDelete
  37. Tahniah Mat!!
    Aloo lama tak jengah sini. Tup tup dah tukor domain! Kelass!!

    ReplyDelete
  38. tahniah utk en mat..

    ReplyDelete
  39. wahhh tahniah ye DTS ~ MG.... ;)

    ReplyDelete
  40. tahniahh..ni la ye mat gebu yg dapat pv bynk tu..dengar dengar nak tunang jugak..tahniah tahniahhh.

    ReplyDelete
  41. wahh...taniah Mat Gebu..hehe
    harap Mat Gebu lebih berjaya dalam dunia Blogging ni ok..hehe

    ReplyDelete
  42. TAHNIAHHH!!!!! mat gebu..
    berbal0i suda usaha selama ini ye..

    ReplyDelete

Peringatan

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.