BEN ASHAARI

Wednesday, December 8, 2010

AL - FATIHAH ...PAGI YANG SUGUL....

Salam semua, mat berada dalam keadaan sedeh, sugul dan tak boleh nak digambarkan dengan perasaan, tapi benda bernyawa pasti akan mati. Pagi ini mat menerima berita perginya abg kandung ku yang ke-tiga "Hamdan Bin Ibrahim"...Masa mat tulis ni air mata berjujuran, ya allah, kuat kan semangat ku, kita kena redha dengan ketentuan ilahai...Mat sedih sebab kenangkan anak2 beliau yg masih kecik dan isterinya yang baru mengandung..aduhh perit sungguh dugaan yang harus dilalui...Moga allah swt mencucuri rahmat ke atas roh nya dan menempatkan arwah di kalangan hamba2nya yang beriman..aminn... Untuk semua, mungkin mat akan kurangkan sikit xtvt berblog buat masa terdekat ini...salam sayang dari DTS - Mat Gebu....


257 comments:

1 – 200 of 257   Newer›   Newest»
MamaFaMi said...

Salam takziah dari mama sekeluarga. Al-Fatihah.

Ummi said...

salam takziah dr saya sekeluarga..al=fatihah

sofi said...

takziah dari kak sofi.
semoga allah mencucuri rahmat ke atas rohnya.
harap mat bersabar, ya!

mrs_zura said...

takziah dari sy..Al Fatihah

Lady of Leisure said...

Salam takziah. Moga rohnya dicucuri rahmat dan tenang di sana. Al Fatihah.

♥LOVE2COOK♥ said...

Deepest condolences to U. So sorry for the loss. :(

tiefazatie said...

salam takziah drpd ifa bang...al-fatihah..moga roh arwah dicucuri rahmat..

Hairul @ Kay said...

Al-Fatihah... salam takziah

EDDIE YUSTIN said...

Salam takziah dari kami sekeluarga dan borakkosong.com...AL FATIHAH..moga rohnya ditempatkan bersama-sama oerang yang beriman...

AnneRaini said...

Al-fatihah..takziah untuk cik mat sekeluarga..semoga cik mat tabah

NoorMasri said...

Al-Fatihah buat arwah..

Ciao Annin-sama said...

Salam Takziah buat Mat Gebu sekeluarga. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang beriman, insyaAllah. Al-Fatihah.

anymz said...

salam takziah dari akak sekeluarga,moga rohnya aman di sana dan di tempatkan di kalangan org yang beriman dan beramal soleh..al fatihah

Fizzo said...

Salam Takzia dari saya.. Harap abg Mat dpt bersabar... Dugaan Allah...

Yatie said...

Salam takziah dari akak sekeluarga...Al-Fatihah.

UmiDAnisH said...

salam takziah.. moga rohnya dicucuri rahmat.. banyakkan bersabar dan belajarlah redha dengan kehendakNYA

eqbalzack said...

takziah...alfatihah buat mat gebu dan keluarga...

Miss Izah Mohamed said...

AL FATIHAH... SALAM TAKZIAH..
SEMOGA ARWAH DITEMPATKAN DI KALANGAN ORANG2 MUKMIN.. AMIN

HAMSINI said...

salam takziah dr kami saekeluarga

wati said...

Takziah dari saya....Al Fatihah...

nurazzah8 said...

CMG,

SALAM TAKZIAH...

Semoga roh abang Cik Mat akan ditempat bersama roh orang-orang yang soleh...

Al-Fatihah.

Kak Azzah8
http://nurazzah8.blogspot.com/2010/12/roda-kehidupan.html

Mamasya said...

Salam takziah buat family CMG
moga roh aruah dicucuri rahmat.
Al-fatihah

ibuintan said...

salam takziah CMG,

semoga CMG dan keluarga tabah menghadapi dugaan ini

Mamamya said...

salam takziah dr lia n keluarga...semoga rohnya dicucuri rahmat...al-fatihah.

Ifah Ibrahim said...

Takziah mat ! semoga rohnya ditempatkan dikalngan org2 yg beriman

fyna said...

salam takziah...
al-fatihah..

daydeck86 said...

Salam Takziah

Madam Sooyaree said...

Innalillah... Salam takziah buat Abang Mat sekeluarga

Cik Angah said...

Salam Takziah buat Cik Mat sekeluarga.Semoga roh allahyarham ditempatkan bersama org2 yg soleh....amin.

NIk Fauziah Nik Hussin said...

Takziah untuk mat dan kakak ipar.. semoga Allah permudahkan kehidupan kakak ipar dan anak2 saudara mat.. ameen.

Miss Zan said...

salam takziah buat CMG... semoga tabah menghadapi dugaan daripadaNya... Al-Fatihah

Anawahid said...

takziah mat, semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan golongan2 org yg beriman... aminnnn

rapheydhillo said...

Salam takziah utk CMG sekeluarga. Semoga isteri & anak2 abang CMG tabah dan redha dgn ketentuanNya.

Tn.Punya said...

Taziah Mat.. Semoga Rohnya ditempatkan di dalam golongan orang yang beriman.. Alfatihah

mamacomel said...

Salam takziah untuk CMG sekeluarga..semoga rohnya ditempatkan disisi roh orang orang yang beriman..Amin

mamamisha said...

Sayu pilu terasa...saya juga kehilangan keluarga terdekat 2 bulan lalu...masih terasa kehilangan beliau..Semoga Allah swt permudahkan segala urusan kepada ahli keluarga Allahyarham En. Hamdan Ibrahim..

ctsamsena@cekdesam said...

Salam takziah utk mat gebu sekeluarga. al fatihah...

Anie said...

Salam takziah dari kami sekeluarga. Al-Fatihah.

Scarlett O'Hara said...

takziah ye.Moga rohnya di tempatkan di tempat org2 yang beriman.

dayang_jack said...

salam takziah dari DJ sekeluarga. AL-Fatihah.

Ummi said...

Salam takziah Mat, akak turut sedih...ya Allah, moga Mat dan keluarga tabah dengan ujian ini...sesungguhnya Allah lebih menyayanginya...Moga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan beramal soleh...Amiinn...Sabar banyak2 ya Mat!

TopsyTurvyMum said...

Salam Takziah untuk Cik Mat sekeluarga..Semoga rohnya ditempat bersama-sama para solihin..Amin.

Suzi said...

salam takziah dr kami sekeluarga. Al fathihah.

Rinna said...

Al-Fatihah dan Salam Takziah. Moga rohnya dicucuri rahmat. Amin

hana said...

salam takziah dari kitaorg sekluarga mat... mudah2an rohnyer dicucuri rahmat.. alfatihah...

faizwan said...

salam takziah buat keluarga En Mat. Moga ada hikmah atas segala yang berlaku...

KayNisa said...

salam takziah dari KD ..

far_east said...

salam takziah......

PUTUBAMBU said...

salam takziah buat Cik Mat Sekeluarga..

al-fatihah buat arwah

NiezaMan said...

Salam takziah buat Mat sekeluarga

Rina NAR said...

Salam Takziah...Tiap-tiap yang hidup pasti akan mati. Daripada Nya kita datang dan kepadaNya kita kembali..Al-Fatihah

kasihredha said...

salam kenal...walaupun akak dah lama follow.
Salam takziah...sabar ye.

zairah@78 said...

Salam TAKZIAH dari saya & keluarga...Tiap-tiap yang hidup pasti akan mati. Daripada Nya kita datang dan kepadaNya kita kembali..Al-Fatihah

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam takziah dari kak MaDiHaA sekeluarga.. harap tabahkan hati ye mat.

p/s: izinkan akak c&p resepi serabai ye mat. TQ

abiummi_khalish said...

Salam takziah.....

Snuze said...

Innalillahi wa innalillahi raji'un.

Semoga Allah SWT sentiasa mencucuri rahmat ke atas roh abang Tuan.
Didoakan agar Tuan sekeluarga diberi kekuatan untuk menghadapi cabaran ini dengan sabar dan redha.

zurayda said...

Salam Takziah dr saya.
Al-Fatihah utk arwah.....

kak ina kl said...

al fatihah..semuga arwah di tempatkan bersama-sama orang-orang yang beriman.

simpati juga kepada anak-anak dan isteri..semuga mereka kuat menghadapinya

cplud miera said...

al fatihah,cik mat sabar yer. takziah tuk sume ahli fmily cik mat ;(

...antikapel... said...

semoga ruhnya dicucuri rahmat...
kita juga akan mengikut dia di satu saat yang telah ditetapkan....

takziah en mat....

izahdaut said...

takziah buat cikmat n keluarga..semoga roh abg cikmat ditempatkn bersama mereka yang beriman..alfatihah

ezlin said...

salam takziah buat mat gebu sekeluarga

Anna Qawina said...

Takziah & semoga keluarga arwah redha dengan pemergian...Al-fatihah..

hudahazwani said...

salam DTS...salam takziah dari huda..

Lya Colours said...

al-fatihah..

cikmanggis said...

takziah dari kami sekeluarga..al fatihah..

Ummi AmnaAmzar said...

TAKZIAH ye en. mat

lemongrass said...

Innalillah. Al fatihah untuk Arwah. Semoga Allah tempatkan roh nya bersama golongan mukmin di sana.
Salam Takziah untuk Cik Mat dan keluarga dan juga keluarga Arwah. Semoga tabah menghadapi dugaan yang tersangat hebat ini.

anuar said...

Salam Takziah..semuga rohnya dicucuri rahmat..Al-Fatihah

Oh Oeya said...

Salam. Takziah C'Mat sekeluarga dan sabar menghadapinya. Moga dicucuri rahmat ke atas roh Allahyarham. Al-Fatihah.

noraziah said...

TAKZIAH....Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan mereka yang beriman...

Ainiaa♥ said...

salam takziah. alfatihah, Mat Gebu sabar ye ? Moga Allah cucuri rahmat dan mudahkan urusannya. dan memberi pelindungna tehadap aanak dan isteri si mati. aminn,

Hann said...

Innalillahi wa inna ilaihi raji'un..

Takziah dari saya untuk Mat sekeluarga. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya dan menempatkan beliau bersama orang yang beriman, Insyaallah..

MaMa QaiSaRa a.k.a nUnU said...

al-fatihah... moga roh nyer dicucuri rahmat....

aima said...

takziah cik mat...moga cik mat terus maju untuk bela nasib anak2 buah cik mat

Mimy said...

Salam takziah utk che mat sekuarga..
Smg rohnya dicucuri rahmat... insyallah.. redhakanlah pemergiaannya kerana ia akan mengurangkn pyeksaan di alam barzakh. Al fatihah.... Amin.

noradzlina.kamdani said...

slm takziah dr lin sekeluarga utk che mat n family. semoga allah mencucuri rahmat ke atas arwah bag che mat, tabahkn hati.

Siti Hajar Masri said...

salam takziah dari saya..harap mat gebu tabah hadapi semua ni..

vagg© said...

Salam takziah Mat

AKO @ retna said...

takziah ye mat... be strong!

kem salam mak yah ye.. harap2 mak yah ngan bah pun kuat ye, redha dengan ketentuanNYA

Kak Rose said...

Inalilahiwainailaihirojiun dan salam takziah buat mat dan keluarga.. semuga rohnya ditempatkan bersama2 orang 2 yg beriman...

CT Delima said...

Salam takziah dari Kak CT dan Che Mat buat Mat sekeluarga. Semoga roh arwah akan dicucuri rahmat dan ditempatkan brsama org2 bertakwa..Aminnn

MamaYatie said...

Salam Takziah utk Mat sekeluarga. Doa saya semoga Allahyarham ditempatkan di kalangan hamba2Nya yg soleh..buat Mat sekeluarga terutamanya keluarga Arwah..semoga tabah menghadapi dugaan dariNya.

yatt said...

salam takziah mat..semoga tabah menghadapi dugaan..

fara dean said...

salam takziah utk cik mat sekeluarga..Alfatihah

blu4sky said...

takziah buat CMG dan keluarga. al-fatihah..

MAMA MIRZA said...

Salam,

semoga arwah ditempatkan dikalangan hamba² yang soleh. Amin..

All Along the Way... said...

Salam Cik Mat
Saya follower DTS mengucapkan takziah pada Cik Mat sekeluarga..sabar dan tabah dengan dugaan yang besar ini..

aZLiNa aZiZ said...

Salam takziah untuk Cik Mat sekeluarga.

Sedih juga, kerana saya pregnant dan tak dapat bayangkan if husband meninggal sebagaimana yang berlaku pada kakak ipar Cik Mat.

Moga tabah dengan segala dugaan. Insya-ALLAH.

Mama Kembar 3 said...

Salam Cik Mat. Al-Fatihah untuk arwah & takziah utk Cik Mat sekeluarga. May Allah give u all strength to go through these difficult times.

beloved said...

Innalillahiwainnailaihiraji'un.. setiap yang hidup pasti akan mati... salam takziah untuk CMG sekeluarga.. didoakan moga sabar dan tabah hadapi ujian Allah... Amin.. Insya-Allah...

AZLITA AZIZ said...

Salam Takziah Cik Mat...semoga arwah ditempatkan disisi hambanyer yg beriman.... Al- fateha dari ita dan family....Amin...

Syue Mustafa said...

Salam takziah. Semoga roh arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Al-fatihah...

Cikmin said...

AL-FATIHAH untuk arwah...semoga ia tenang disana..salam takziah buat mat sekeluarga.. :(

Fiza Amran said...

Alfatihah untuk arwah.Takziah untuk cikmat sekeluarga

eelobor said...

salam takziah buat keluarga arwah. semoga arwah di tempatkan di kalangan orang2 beriman. Al-Fatihah..

NadGorgeous said...

takziah.. Al-fatihah..

kakchik@ella said...

salam takziah dari saya dn keluarga.

hani said...

salam taziah...al fatihah

mrs Gee :) said...

al-fatihah.. takziah dari kami mrs & Mr Gee sekeluarga.. tabahkan hati bro Mat..

mel said...

Salam CMG, takziah...

[n a j e e b] said...

salam...
takziah ye CMG...be strong k..!

Nur68 said...

Salam CMG, takziah. Al-fatihah.

ilhamdapur said...

AL FATIHAH dari kmaz sklrga dan salam takziah ..Allah lebih menyanyanginya..smga cik mat sklrga tabah..

NINA aka SL said...

Takziah untuk Mat sekeluarga. Moga Rohnya di cucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang2 yang beriman. Amin. Al-Fatihah

mokwonik said...

salam takziah buat mat sekeluarga..al-fatihah buat arwah..InsyaAllah rezki buat isteri nya dan anak2 PASTI ada..Always, forever, believe Allah gives the best!

hazila said...

Takziah buat Mat sekeluarga. Bersabarlah menghadapi dugaanNya.

farhah adeli said...

takziah utk mat gebu sekeluarga... kuatkan semangat ye.

ninazsyafinaz said...

Salam Takziah dari Miss untuk Abg Mat sekeluarga.Al Fatihah.Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman dan sentiasa dicucuri rahmat.Untuk Abg Mat..bersabar yerk.

nur said...

CMG-
AL FATIHAH
JanjiNya pasti..
Moga ditempatakan dikalangan yang Beriman.. Tabahkan hati dan dipermudahkan bagi keluarga arwah..

Azimatul Zuhra Abdul Aziz said...

Salam takziah...

leen hussain said...

takziah dan al-fatihah...

Skype Crew said...

bnykkan bersabar bro..

Takziah & Al-fatihah...

shi3la said...

salam takziah dr saya sekeluarga..

Al-fatihah

sYaFiQa said...

Salam takziah...smg rohnya dicucuri RahmatNya

yati hayati said...

Salam takziah dari saya untuk mat sekeluarga...

faradeeba said...

takziah.
moge arwah di tempat org yg beriman.
al-fatihah.

sAkUrA said...

salam takziah dari yana sekeluarga.. harap tabah hadapi kehilangan insan tersayang..

~hAKim ZaiLAn~ said...

salam takziah dari warga ATM..

K.Nor said...

salam takziah dr k.nor buat che mat sekeluarga terutamanya anak2 dan isteri arwah. semoga mereka semua tabah menghadapi ujian yg besar ni. semoga roh arwah ditempatkan dikalangan org2 mukmin..

sentiasa sedih bila mengingatkan anak2 yg jd anak yatim ni.. :(

Jasmeen Home Delight said...

Al-fatihah..
Takziah utk CMG & family..
semoga kalian tabah..
Dan semoga rohnyer ditempatkan dikalangan para solihin.
Amin

Syira C Gadis KidaL said...

salam

takziah..semoga roh beliau ditempatkan dikalangan mereka yang soleh n solehin

Hawa said...

Salam Takziah dari saya buat Cik Mat sekeluarga. Nampaknya besar tanggungjawab Cik Mat terhadap keluarga arwah terutama anak2 buah yg masih kecik.... Insya Allah Cik Mat cukup kuat untuk hadapi semua ini...Give all ur support to his wife...

ejaescobart said...

salam takziah utk seluruh keluarga cik Mat..

perjalanan sebenar arwah en Hamdan sudah pun bermula.. cuma masa kita je belum tau lagi bila..

semoga roh beliau ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.. amin.. amin.. aminn yarabballalamin...

al fatihah..

balqees dairy said...

salam CMB,

Takziah pd Mt n famili semuga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan
dikalangan mereka yang soleh....AMIN.

CT NoArIzAh ArIs said...

Salam Cik Mat..

Takziah juga dr sy di RKTS ini....semoga roh arwah di cucuri rahmat...Semoga isteri & anak2nya tabah dgn dugaan ini.

AL-FATIHAH..!!

Hariz said...

Al-Fatihah!!!!!! Salam Takziah Buat Keluarga Mat Gebu.... Semoga Roh Allahyarham Di Kalangan Orang-ORang Beriman Hendaknya!!!!!!

Shaiful Zaidi said...

Salam takziah buat En. mat sekeluarga.
Al-Fatihah..

zue said...

Salam Takziah untuk Mat Gebu serta keluaraga arwah. Semoga roh beliau ditempatkan bersama orang2 yang beriman. Amin.

Siti Indrawati said...

Salam takziah untuk Cik Mat n famili,,sabar yea,..semoga rohnya bersama2 insan2 yg disayangi ALLAH,amin...

cikgu isza said...

salam takziah buat Mat Sekeluarga..

al-fatihah buat arwah

ibu soima said...

Salam takziah dr ibu soima walau tak mgenalinya...al fatihah

piasara said...

Innalillah...Al fatihah..ucapan takziah dr saya sekeluarga.semoga arwah ditmptkn d klngan org2 beriman,dn semoga kakak ipar CMG sabar mhdpi dugaan ini..sayangilah ank2 arwah.AMIN!

missalongwani said...

salam takziah dari waniey yer en mat..bnyak2kan bersabar yer..moga rohnya ditmpatkan di golongan org2 yang beriman...amin...

ibu soima said...

Salam takziah dari ibu soima...walau tak mengenalinya...al fatihah

dZana said...

slm takziah cikmat.. smga rohnya dicucuri rahmat

water lily said...

Salam takziah. Semoga abang CMG ditempatkan dalam golongan hambaNya yang beriman.
http://menuju-jannah.blogspot.com/

noorcahaya said...

Salam Takziah utk abg sekeluarga

my stories said...

al fatihah, dan salam tahziah utk Mat Gebu sekeluarga. Moga semuanya tabah menghadapi dugaan.CMG, kami faham rasa cikmat la nih.. kami juga faham klu cikmat tak upload apa2 kat sini. kami doakan arwah ditempatkan di kalangan hamba yg soleh, Amin.

Huda Ahsin said...

inna lillahi wa inna ilaihi rajiun
Semoga Cik Mat sekeluarga, isteri dan anak-anak arwah tabah menghadapi kehilangan ini. Semoga beliau bersama orang-orang yang beriman... Amiiin

aNa d'sKoDenG said...

salam takziah buat cik mat sekeluarga...
mg rohnya bersama org² yg soleh

~nadyahoney~ said...

salam ziarah dan salam takziah..

aLoY said...

takziah CMG...
bersabar dengan setiap dugaannya..

Norhafiza said...

salam takziah dr No sekeluarga utk abgMat sekeluarga..smg roh arwah dicucuri rahmat serta ditempatkan bersama2 dgn para solihin..amin

Qira d' Dapur said...

Salam takziah dr saya sekeluarga..Al.Fatihah

azila said...

Salam...takziah dr zila sekeluarga. Semoga isteri, anak2 serta seluruh ahli keluarga arwah terus tabah dan bersabar. Moga arwah ditempatkan ditempat mereka yang beriman...

Aziela said...

Takziah di atas pemergiannya dari saya sekeluarga. Tanda kasih kita tak akan berhenti setakat ini walauapun dia telah pergi...Insyaallah....

Nur Ede said...

Inna lillahi wainna ilaihi radji'unn..
sesungguhnya kita kepunyaan allah dan kepadanya kita akan kembali... Semoga allah memberi kekuatan dan ketabahan pada CikMat dan keluarga dalam melalui saat kesedihan pergi nya seorang abang yang di kasehi..

Anna Da Lady said...

Salam takziah...Kita yang hidup ni banyakkanlah sedekahkan doa untuk yang tiada..Hanya itu antara 'hadiah' yang diharapkannya...

pnnorrish said...

CMG,
Takziah. Kuatkan semangat demi mak, ayah,kakak ipar, anak2 arwah dan ahli keluarga yang lain. Kasihi anak-anak allahyarham seperti anak sendiri.

D'ClassicShoppe said...

salam takziah dari saya....
banyak berdoa untuk simati dan keluarganya..
al-fatihah

Lelord said...

al-fatihah untk arwah, dan takziah tuk che mat sekeluarga

Nuridah said...

Salam takziah moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org yg beriman...moga Cik Mat sekeluarga tabah menghadapi dugaan ini.

Ayuni said...

Innalillawainnalillahirojiun...semoga rohnya di kalangan yg beriman...

Peri PiA said...

Takziah dari Pia n Hubby/keluarga CMG

Al-Fatihah

remizati said...

takziah mat

Nieza said...

Al-Fatihah dan Salam Takziah buat CMG dan keluarga diatas kembalinya abg CMG ke rahmatullah...semoga rohnya ditempatkan dikalangan org2 beriman....amin.

ferry said...

Salam takziah CMG..Bertabahlah ya

Al-fatihah

.pelangi. said...

salam takziah utk keluarga abg mat...al fatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat...amin..

Ezrin Jamil said...

salam takziah buat cik mat sekeluarga. semoga arwah dicucuri rahmat-Nya. Al-Fatihah...

Ezzu Raza said...

Salam Takziah..Semoga Roh nya ditempatkan dikalangan orang yang beriman. Amin.

azrinna said...

Takziah dari saya. Al- Fatihah.

puterihannan said...

takziah....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

takziah...

meriahceria said...

Takziah...semoga arwah dicucuri rahmat nya...amin...al fatihah

budakbaik said...

salam takziah dr syahmi...ank kak seha...semoga pakcik nan a.k.a mat gebu..dpat bersabar atas pemergian allahyarham....:)

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Salam Takziah dari Shag. Moga roh di cucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang yg beriman. Amin. Al-Fatihah.

Cik Puan Nurul said...

semoga kalians sekeluarga tabah menghadapi saat2 ini..alfatihah untuk arwah semoga ditempatkan dikalangan org2 yang beriman

NHIDAYAT said...

takziah, semoga arwah ditempatkan dlm golongan org2 beriman..ameen

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

takziah yer mat

aZeeMaH said...

takziah dari kami sekeluarga

haslina razali said...

Salam alfatihah dan takziah buat MG sekeluarga...moga arwah aman dan bahagia di sana...insya'allah

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

salam takziah dari saya...al-fatihah..sesungguhnya ajal maut di tangan tuhan....kita hanya merancang...semoga rohnya di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman..amin..

Nurul Bahiah said...

salam abg mat....

takziah diucapkan...yg da pergi biarkan ia pergi...yg masih ada ni kena jgk teruskan hidup....jadi tabah ye...Allah lagi menyanyanginye....

whitecappuccino said...

takziah dr saya..AlFatihah

siti nurul ain osman said...

takziah..al-fatihah~

cek chun said...

salam takziah cik mat.
moga tabah menghadapi dugaan Allah ini.
alfatihah

makdara TERdiva said...

salam takziah buat cikmat gebu sekeluarga..

alfatihah buat arwah!

suhana azlin said...

semoga Tuhan mencucuri rahmat atas roh beliau...

sy doakan isterinya tabah dan kuat dlm membesarkan anak2..harap keluarga terdekat juga dpt membantu..sy kehilangan ayah pd umur 12 tahun, dan sy tahu betapa peritnya ibu tunggal nak membesarkan anak2...

Makbed said...

Salam takziah dari Makbed. al-Fatihah.

PINATBATE said...

Salam Takziah,Alfatihah.

noreen said...

salam takziah buat mat sekeluarga

Adik Manja said...

salam takziah...alfatihah..

A~ said...

assalamualaikum mat gebu, i'm soooo sorry to hear that. condolences to u & ur family on the passing of ur brother. semoga arwah dicucuri rahmatNYA & ditempatkan bersama-sama dgn org bertakwa. take care ye.

cikwan said...

takziah buat seluruh ahli keluarga cik mat...harap bersabar dengan dugaanNya..semoga arwah bersama para solehin ...

Princess Nur said...

takziah abg mat..al fatihah.

Princess Nur said...

takziah abg mat..al fatihah.

Puteri Iqa Izyan said...

salam takziah..

CUTIE CHOLTZ & BAKERYZ said...

al-fatihah

Affieza said...

Al-Fatihah dan Salam Takziah buat CMG sekeluarga...

Azita Zain said...

salam takziah dari k.ita utk cm sekeluarga. moga roh beliau ditempatkan bersama orang2 yang beriman dan baeramal soleh. aminnn...

disaat cm menangisi kehilangan seorang abang, k.ita juga sedang menangisi kehhilangan kandungan k.ita....

Hasiah Binti Hashim . . . said...

salam takziah buat cik mat serta keluarga.Al-Fatihah....

NaEl said...

deepest condolences utk Mat Gebu sekeluarga. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 beriman. al fatihah.

humbleyat said...

takziah CMG..al fatihah..semoga keluarga Arwah kuat dan tabah menghadapi ujian ini...amin ya rabb alamin....

♥chubbycekelat ♥ said...

Takziah Uncle Mat.
Al-fatihah untuk arwah.
Moga arwah ditempatkan bersama orang2 beriman.

emymilia said...

Al-fatihah...

salam takziah dari saya buat Cik mat sekeluarga...

ecah said...

al-fatihah..
salam takziah mat..x sangka di sebalik kegembiraan seseorang ada juga yang sedang berduka..setiap benda bernyawa pasti akan mati. Betul tu mat..banyak-banyakkan bersabar. Segala yang berlaku sudah ditentukan..Kita yang masih hidup ni teruskan perjalanan hidup dan banyakkan amal. Pesanan untuk kawan-kawan dan diri saya sendiri..

Aqil said...

Salam takziah dr kami sekeluarga buat Cik Mat n family..semoga arwah ditempatkan bersama orang2 beriman

hanieliza said...

Innalillah..
semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang beriman..
semoga CMG tabah dan sabar...begitu juga keluarganya...
AlFatihah...

AiDa said...

Salam Takziah buat Cik Mat Gebu sekeluarga...
Semoga arwah dicucuri rahmat..
al fatihah...amin...

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 257   Newer› Newest»

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.