MAKA LAHIRLAH BEN ASHAARI JR....

(Gambar dari FB Ben Ashaari)

Syukur alhamdulillah..dengan izin Allah swt maka lahirlah Ben Ashaari Jr, zuriat yang dinanti2 oleh beliau, dan aku sebagai jiran turut berasa gembira dan ini antara anak buah terbaru yang aku dapat. Tahniah Ben dan Azila. Pakcik Mat doakan Ben Jr dimurahkan rezeki, dipanjangkan usia dan disematkan dengan nilai2 murni. Moga sentiasa dibawah lindungan Allah swt... Tahniah sekali lagi, nanti dah besar sikit, datang Sedenak yea, ada ang pow sepesel..... (^___^)...Ok semua selamat malam dan assalammualaikum....

MAKA LAHIRLAH BEN ASHAARI JR.... MAKA LAHIRLAH BEN ASHAARI JR.... Reviewed by Mat Gebu on 4/03/2012 01:26:00 AM Rating: 5

28 comments:

  1. Muka dia macam ayah dia kan? Hensem gitu

    ReplyDelete
  2. wah.......alhamdulillah...and thniah abg ben !!

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...semua selamat kan...tahniah abg ben dan sekeluarga..:D

    ReplyDelete
  4. mcm muka ben ashaari lah... huhu...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..tahniah en ben sekeluarga..

    ReplyDelete
  6. TQ mat n the geng .. huhu .. aminnn

    ReplyDelete
  7. cmg..
    ayu menunggu dengan sabar..
    dr semalam nantikan jr zla dan ben..
    syukur semuanya selamat..

    tahniah bt mereka berdua

    ReplyDelete
  8. syukur alhamdulillah...
    semuanya berjalan dgn lancar dan selamat...

    comel sangat baby boy ben..
    tahniah diucapkan untuk ben dan zila

    ReplyDelete
  9. tahniah buat ben n zila... tembamnya baby tu!

    tunggu cmg jr lak! he he he

    ReplyDelete
  10. Tahniah abg ben!!

    ReplyDelete
  11. Tahniah Ben dan Azila...hasil kesabaran, zuriat lahir jua akhirnya...!! *uiikss Mat, apasaii gambar baby mcm terbalik ala2 baring pulak, bukan gambar tu menegak ke...hehehe* Apalah atok gebu nih kann baby kann...

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah Zilah dah selamat melahirkan baby ye. Tahniah buat Ben dan Zila... Comey baby...

    ReplyDelete
  13. Syukur... terharu & tumpang gembira dgn kelahiran yg sgt2 dialu2kan.

    ReplyDelete
  14. Tahniah Ben dan isteri... Comelnya baby...

    ReplyDelete
  15. Tahniah Ben & Isteri... Tahniah juga CMG, dapat anak buah baru...

    ReplyDelete
  16. kak es tak sabo tunggu anak CMG plak pasni.. nasi minyak satu ! heheh

    ReplyDelete
  17. tahniah untuk ben...comel sangat anak diorang tue...naik pangkat la cik mat jadi atuk mat gebu ye..hehehehe

    ReplyDelete
  18. bakal blogger terkenal gak nih! abis la ayah dia nanti...hehehh~

    ReplyDelete
  19. Alhamdulilah..syukur kepada Allah swt..

    Akhirnya yg dinanti telah pun dikurnia, kita tggu nnti sampai Sedenak ek Mat, kita gigir ngomol2 sampai kempis pipinya..hahahahha

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah.. cutenya baby a.ben :)

    ReplyDelete
  21. super duper kiut...chomelllllll

    ReplyDelete
  22. tahniah 4 abg ben. gebu nya pipi ! geram :)

    ReplyDelete

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.