BAGI MAT GEBU CUTI HARI NI YEA....

(Gambar Ehsan Google)

Salam pagi Ahad, hari ni mat berehat sekejap dari blog yea...Jadi jangan rinduu (kononn lah kan..kot ada yang nanges2..meraung2...kah kah kah). Hari ni ada benda nak buat jadi mat tak dann lah nak masak, tapi kalau ada cerita pasal makan2..nanti mat update..Pada semua, jaga diri dan habiskan hujung minggu anda dengan keluarga dan perkara2 yang berfaedah, kata orang masa berkualiti gitu. Kalau nak masak2 pun ok gak. Sementara mat tak bersiaran ni, sila lah singgah di blog sahabat2 maya dan juga blog jiran mat....Ok jumpa nanti dengan entri masak2...akhir kata, assalammualaikum, salam sayang dari DTS-MAT GEBU...muahhhhh!!!....hmmmm..gerraaaaammm...

Post a Comment

16 Comments

  1. @ deliah's - terima kasih, untuk anda juga..

    ReplyDelete
  2. salaam pagi minggu CMG, rindu lah dgn resipi yg akan di tayang...

    ReplyDelete
  3. hari nie okey..
    esok2 tak boleh tak cik mat..
    ehheheheh


    PS; singgah hantar ikan mayong asam pedas

    ReplyDelete
  4. Juma di Jusco Mat! Aisha ada eh sekali..he he he he....

    Jom jom...hahahhaa

    ReplyDelete
  5. As'salam Mat

    Penat shopping kat bandar JB eh semalam... hehehe. kak ct pun macam nak cuti2 masak gak arini macam nak kemas seluruh rumah pulak rasanya. Selamat bercuti2 walaupun jap lagi mesti kuar menu masak2 kan..kan.. hehehe

    ReplyDelete
  6. cuti? ape lagi g picnic la...:)

    ReplyDelete
  7. baru nak tanya mcm kak sunah..nape ada pkatan gerammmm tu??=p
    selamat berhujung minggu pcm!!~

    ReplyDelete
  8. nanges guling2 dah ni...ekekeke

    Selamat berehat Che Mat..=)

    ReplyDelete
  9. Mat, ko cuti pi hunting ke..hehehee...xpa, cuti puas2, esok msuk ofis blk taaauuu...hehe

    ReplyDelete
  10. Ini bersiaran la ni, betul tak? Cuma takder resipi masak2. Tak apa asalkan ada coretan Cik Mat dah cukup untuk kami semua.

    Selamat bercuti masak2 ;)

    ReplyDelete
  11. Terima kasih semua..i lep u all..muahhhh..

    ReplyDelete

Peringatan

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.