WHITE PURPLE ROSES = 3333...TERIMA KASIH.

Syukur alhamdulillah, walaupun rasa diri tak berapa nak bess, tapi DTS hari ini telah melengkap kan ke satu angka yang agak menarik iaitu 3333, terima kasih pada follower yang melengkapkan nombor tersebut iaitu "Noor Faradina" dari blog "White Purple Roses". Sebelum ni seperti yang anda sedia maklum, jiran sepagar mat gebu, Ben Ashaari terlebih dahulu merasai 3333 tersebut, N3 beliau ada disini.., sapa lah tak kenal BA tuu, betul tak?. Pada semua juga mat ucapkan terima kasih tak terhingga, moga kita dapat bertukar2 idea dalam dunia berblog ini. Akhir kata salam sayang dari DTS - Mat Gebu....

Post a Comment

8 Comments

  1. Salam Mat,
    Tahniah....tahniah...tahniah..(lagi dan lagi dan lagi..)... akak tumpang gembira ...tngk tu sekejap je dah bertambah lagi follower yg baru...DTS mmng best....

    ReplyDelete
  2. salam mat,
    Tahniah ya..masa mula2 akak join mat dulu tak silap akak follower yg ke 700 lebih masa tu..sekelip mata je dah ada 4 angka..alhamdulillah..tahniah mat dan teruskan berkarya di sini dgn memberi khidmat resepi2 yg mantop..

    ReplyDelete
  3. Sekalung tahniah buat Cik Mat.. Semoga dapat berkongsi lebih resepi pada masa yang akan datang.. Kami sentiasa menyokong Cik Mat.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah & Tahniah Utk CM! resepi dari dapor CM banyak menyumbang utk tumbesaran anak2 & kaum kerabat saya! juga penambat kasih sayang saya ngan org2 yg syg saya! TQ CM!

    ReplyDelete
  5. haha...terharu :)
    3333..bestnye..

    ReplyDelete
  6. Waaaaaa..lawaaa nombor..esok pagi leh pi tikam ekor laaa...kot dapat mercun leh main sempena Deepavali..hahahahhaha

    ReplyDelete
  7. Tahniah Cik Mat..Semoga lebih gemilang di hari mendatang..insyaAllah..=)

    ReplyDelete
  8. nak juge jadi follower tp nak tunggu yg ke 5555... setakat ni follower senyap je..walaupun dtg hari2

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.