"DTS - MAT GEBU" SEMINGGU DAHH....

Salam semua, Ok N3 selingan malam ni bukan pasal masak2, tapi pasal...alah semua mesti dah tau punya kan.. Sekejapnya masa berlalu dan begitu juga lah dengan kelab "DTS-Mat Gebu", hari ni Jumaat 8hb Oktober 2010, cukup seminggu usia nya, masih merah berdarah lagi. Minggu lepas pada tarikh yang sama, tergerak mat melancarkan DTS ni, bukan apa saja suka2, tak berniat untuk meraih apa2 keuntungan. Tujuan asal cuma untuk bertukar2 maklumat perihal dunia masakan dan lain2 pekara sesama kita, tu saja. Ikhlas nihh, bukan cakap"kencing berapi"....ada pulak yang geleng2 pala bila baca...ishhh...

Terima kasih juga pada semuaaa yang sudi join DTS -Mat Gebu, setakat ni dah ada 667 ahli, (dan bertambah), syukur alhamdulillah..moga bertambah dari masa ke semasa. Ada juga yang tanya kenapa dari dulu tak buat. Bukan tak nak, atau segan cuma mat rasa macam tak berapa perlu. Pada yang rasa jika sudi nak turut serta boleh lah singgah...di sini..

CATATAN MAT GEBU :- Terima kasih juga pada semua yang telah memberi sokongan kepada DTS-Mat Gebu....



Post a Comment

4 Comments

  1. Salam bertandang lagi..
    moga sihat selalu orang
    di sini..di berkati Allah
    jua hendaknya..

    ReplyDelete
  2. salam zulkbo...
    Terima kasih sudi singgah di dapur hamba yang tak seberapa ini...

    ReplyDelete
  3. Masakan Mat Gebu memang sedap..
    dengan adanya FB ni dapatlah menjadi rujukan kami lagi..:)

    ReplyDelete
  4. salam life kami...
    Hmm, boleh lah, sebab kita pun kena sedia maklum, tekak manusia ciptaan allah ni citarasa semua tak sama..

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.