TAG DARI SIS - LINN....

Hari tu mat dapat satu "TAG" dari sis - linn....Laa tak kenal ke sis - linn...dia tu ratu kaler pepel u!!!...Dok di Johor Baru, tag ni asalnya diberi oleh Retna..... Gadis pujaan pemuda2, dato2, tan sri2 dan duda2...ahak...amponnn kan akuu Retna!!!...... Tag nya mengenai peti sejuk/ais. Kesian kan, peti sejuk/ais pun kena tag..nasib koo lah yeaa!!!

1. Ambil gambar peti ais anda :-)

tag
Ini peti sejuk/peti ais merangkap pusat simpanan segala bahan2 baking termasuk tepung, gula dan lain2...Dah berusia 6 tahun dan setakat ni alhamdulillah, elok saja. Sebenarnya peti sejuk/ais "hardcore" ada kat rumah lama mat, yang tu jangan cakap, dalam dia ibarat Tesco + Giant + C4, kooo..penuh sarat...Boleh pitammm!!!!


2. Apa yang ada di depan pati ais anda :-)

TagAlign Center

Ok..nampak tak magnet kat depan peti ais tu...Ada yang mat beli..ada juga yang dihadiahk an oleh blogger2. Barisan atas sekali, bentuk bulat kiri dan kanan tu pemberian "Mama Zieza" dari Rnet. Lepas tu 2 patung berpakain Vietnam tu pemberian makcik cina mat. Yang tengah2 tu terbang jauh dari Irealand, pemberian"JO".. 2 barisan bawah tu yang ada gambar chef, nyonya item dan bunga..mat beli sendiri.. Barisan bawah sekali pemberian "Shai" (yang ada buah stoberi tu)... Dan juga Sis-Linn (yang berupa guni berisi rempah ratus dan beras tuu)....

3. Brand peti ais anda :-)
Mat guna peti sejuk/ais jenama "Mitsubishi"...... Dengan segala hormatnya mat tamatkan "TAG" ini tanpa menyambungnya pada blogger2 lain....as'laikum untuk semua...bye...byeee!!!!

Post a Comment

4 Comments

  1. lawa la kale tile dinding cik mat. country kale gitu!!

    ReplyDelete
  2. mat...waaahhh, cantik lg peti es ko..'spray' kat bawah tu dh ready nak serang makhluk perosak..ekekeke...

    ReplyDelete
  3. Wuiiii Mat, berkilat kemancar peti ais ko...boleh silau mata ni..cantik dapor ko...sonok eh dpt dapor besar, senang nak bergerak, berlenggang kat dapur...Ni dapur ciput, duk 3-4 orang pun rasa rimas.. :D

    ReplyDelete
  4. Abg mat nyonya item fridge magnet tuh beli kat mana...sekali miss pandang terus berkenan...cantik betul...beli kat mana?? bagus betul kalau miss dapat mcm tuh..tgh minat nak mengumpul fridge magnet nih..

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.