AWARD DARI FIZA NORDIN.....

Terima kasih bebanyak lah mat ucapkan pada "FizaNordin".....sebab sudi bagi award nie...Nyaris2 aku jadi "Gila2"sat tadi, sebab apa tau, tuu cuba peratikan mata kucing tu, besarrrr beno, nampak "getiksss" kan?....Apa2 pun mat terima dengan senang hati dan terharu (sedeyy nih, siap lap2 ayor mata dengan tissue dapoo, maklumlah aku kan dok kat dapur!!)..Oleh yang demikian mat akan panjang2kan award ni pada 4 blogger lain, mengikut syarat2 yang tertera di piagam kat bawah nie.......antara syarat2nya ialah :-)

Dah baca semua..ok sekarang penerimanya ialah...jeng....jengg..jengg....blurrrr!!! (tersendawa pulak)..

  • Rozen91 ---> Anak sedara perempuan yang pertama, yang paling dewasa (baru 18 leer!), kepala gila2 skit, ala2 pak usu dia, tapi masih sopan dan mengekalkan ciri2 anak gadis timur....Berani nak over, siap abah dia lipat!!!
  • Sis_Linn---> Yang ni tak yah nak kata laaa, ceria sepanjang masa, dok kat JB, dah datang rumah mat pun, siap makan2, gelak2 semuaa...Caya tak, sampai mak aku minum air koo, sebab kering tekak dia, overdose berborak dgn linn!!
  • Kak Ummi---> Antara wanita mithali teranggun di alam maya, walaupun bekerjaya, tapi masih menyinsing lengan (bukan nak wrestling okeyyy!!), memasak di dapur dgn pelbagai hidangan yang mengiurkan...tapi guaa heran beb....huby dan anak2 dia semua "cekeding" jee...hmmmm...konpius kejap!..amponnn kak ummi!
  • Kasawari---> Ini hero Malaya seyyy!!, Jgn memain, semua dia boleh, nyelam boleh...nyanyi boleh...apa lagi ek?..sampai tatau dah..Cuma yang pasti, Mr Kasawari ni antara burung terbesar di dunia, tapi palingg jinak u....
AWARD DARI FIZA NORDIN..... AWARD DARI FIZA NORDIN..... Reviewed by Mat Gebu on 2/04/2009 05:29:00 PM Rating: 5

2 comments:

  1. Mat terima kasih sebab "menyenarai-hitamkan" nama akak tuk terima award nih..heheheee..Memang pun ada masa penat2, wat keje dah mcm nk wrestling gak..dengan perasaan dan masa yang cepat tul malam..aiihhh!! Hb n anak2 akak tu mmg cekeding dari kepala smpai dada je..dari dada ke perut kot tak tengok betul2..hahahaa..Thanks Mat nnt akak amik eh, insyaAllah..

    ReplyDelete
  2. lain mcm je bunyi burung terbesar di dunia.. apa lagi malam2 jumaat ni.. linda tersengeh jer baca tu.. wa ka ka.. gila seh..

    terima kasih che mat..

    ReplyDelete

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.