Advertisement

Main Ad

SHORTBREAD MARBLE

Shortbread Marble

Ini pun resipi lepas, rasa maca malas nak nak tulis.....Resipi asal dari fotopages, "Mak Lang" yang femess tuu!!! Terim kasih Makk Lannggg!!!......Boleh rujuk disini untuk resipi....

Post a Comment

2 Comments

  1. teringin gila nak buat.. semalam pegi BWY kat puchong cari loyang dgn cutter, tp dah abih.. sblm tu dah pi kat chow kit.. abih jugak.. klu tak pakai loyang tu ok tak? nanti nak potong susah, kan!

    ReplyDelete
  2. en mat gebu,

    sy dh try resepi ni. mmg shortbread tu lembut ke?


    Jom baca Pantun raya kat blog saya

    ReplyDelete