BEN ASHAARI

Wednesday, October 31, 2012

TERIMA KASIH PADA BAKAL RAJA SEHARI INI...

rsz_bro_framestone
Bakal raja sehari singgah ke pondok mat gebu siang tadi, siapa?...kalau blogger2 personal mesti kenal nya. Blogger masakkan yang kurang kenal, meh sini Che Mat kasi kenal. Broframestone bukan calang2 blogger. Otai ni, dan mat kenal sejak 2007, tapi tak pernah bersua muka, hanya bertegur sapa di blog, FB dan dunia burung....errr yang tu pun kaddang...kaddang. Hari ni dengan rasminya bro menjejakkan kaki ke pondok mat gebu di Sedenak. Datang berdua bersama tunang beliau. 

Borak bersama mereka berdua amat lah menyeronokkan, dan seperti biasa, mat gebu memang femes mempelewatkan masa...haha, dari sejam berganjak ke dua jam dan seterusnya. Apa2 pun terima kasih sangat pada Bro dan futurewife tu...err...tak lama lagi 11 hb November ni saja. Apa yang kurang che mat minta maaf, hidangan pun ala kadar saja. Dalam masa yang sama, che mat doakan agar majlis bro nanti berjalan dengan lancar, tanpa ada halangan, insya Allah....Terima kasih sekali lagi..

Blog Bro Framestone di sini....

8 comments:

Bro Framestone said...

ala kadar pun... sedap menyelerakan juga tue...

yummy...

ikut hati nak je sambung makan balik...

mat kejam.. mat kejam... tgk apa sudah jadi.. esok subuh baru nk gerak balik KL

Mat Gebu said...

@ bro - ala kadar je bro, lain kali saya buat laksa johore pulak...Err...esok subuh ke, berhati2 ok...

Dkna Abza said...

dapat hidangan yang menyelerakan dengan pinggan lama..unik sekali :)

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam, Cik Mat & Broframestone..

Ooooo, broframestone dah nak naik pelamin ke? Alhamdulillah, semoga dipermudahkan segala urusan. Rasa bangga plak sebab Kak Sari pernah bertentang mata dengan Bro masa GA 1001 Resepi yang lepas. Memang peramah orangnya dan baik hati.

Rozita said...

jelesnya asyik tengok org lain singgah.. bila la ada peluang singgah sedenak ni..

maszull said...

assalamualaikum cik mat...seronok nyer bakal pengantin baru tu dpt makan masakan cik mat gebu...:)

JunAina said...

Ahaaa...kita pun dah baca kat blog Bro tadi...

Bro ni nampak macam pendiam tapi bila jumpa boleh tahan peramahnya.

iAwani Dotkom said...

satu hari nanti saya juga mahu berjumpa Che Mat Gebu di dunia sebenar, sebab blog ini menjadi penyuntik inspirasi buat saya. Your passion keeps me up! Buat masa ni, beluma ada rezeki lagipun saya jauh merentas Laut China Selatan.

-iAwani-