BEN ASHAARI

Friday, March 11, 2011

LAST WARNING LAGI NIH...MESTI BACA!!!...

Cakk...haha....salam semua, hehehe, sori, marah kee dengan N3 tadi tu...alaaa releks lahh, mat gebu kan kalau gurau jenis kasar...aku kan laser beb...jadi ada yang terasa tu minta maap di hari raya lah yeaaa..releks2 esok insya allahh perjumpaan blogger Johore tu berjalan seperti biasa, mudah2an dengan isin Allah swt, pada kak ummi kuantan, jangan risau, saya ok laaa....saja je...tiba2 aku nak tengok macam mana kalau aku sentap...hmm risau juga mereka2 ni pada mat gebu...huhu terharu okey...i lep u all..wahh, skandalll....hehe, Ben Ashaari guaa minta maaf lahh, jumpa esok eks, jangan lupa makan ubat..esok kita masak2 nanti kat Sedenak....Ok salam sayang semua....mat tak dann lah nak masukkan N3, dapur tengah kecah gila, dengan aku sekali berkecah nihhh....ok...salam sayang dari DTS-MAT GEBU...

22 comments:

putERi-kAtEk said...

SUSPENDER la PCM ni....sampaikan sy takot nak komen entry tdi...huhuhu...tekejot saya...

zuwaidah said...

hahhaha memang suspen bila dpat warning dari ENCIK MAT kita ni...
psst..cik mat, jemput ke blog saya jap

mizzkechique said...

huh...saspen!!

AKO @ retna said...

mat,
ko kena PMS ker??? hahahaa abih arr ako kena banned dari jenguk ko ni :p

btw eh asal x tahu pasal gathering tu ek????

ni yang nak sentap nih...

erk jap jap ako ?? sentap ngan ko??
tidakkk kang ko x moh masak tuk ako lagi lak kang :p

HATYCIKNUURUL said...

esok kt sedenak??waaaaa,cm best jek..o,geng2 SB ek,.hurm,.
hehe,.cik mat jgn mrh2 gitu yek,rmai org risau nih,.adehh,.

NadiRah said...

kecah! hahahah!!
dak2 johor je cakap ayat nih..hehehe

cikmanggis said...

ish rupanya marah tipu...terperanjat gua

Hanieqha said...

hadoiiiiiiiiii...........

hahaha.. terkena..

What To Wear : Hijab Muslim Style"

Citarasa Rinduan said...

mat..
aku dh mimpi sampai sedenak ko...

Sis-Lin said...

ko jgn pengsan esok ok..!

Masrini Karim said...

salam..cik mat...
terkilan sebab xdapat hadir ke vlog esok..ada training hand ball esokk..uwaaaa...veru disappointed...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

baguslah klu mat gebu ok2 saja..

shashacatering.com said...

Cik Mat,

Harap semuanya berjalan lancar kat Sedenak nanti.

Jgn marah lagi.. Peace...

fazilzura said...

terkejut tetiba CMT sentap

cek chun said...

rasa macam nak pi serbu sedenak je besok..

joegrimjow said...

oho
sorry mat xdapat nak join
:(

CuteOven said...

ingat kan ape tadi..warning kat org curi gambar ke....heish buat org trkejut...

ieda said...

bile mat gebu nak ke kuantan .. leh berjimba2 ngan blogger sini pulak :))

HaSue said...

jom berambeh gi sarawak gik!(bhs swk nih..jgnn sentap ek :P)

cik pulau said...

ohoo.. bikin suspen je...
sedihnya tak dapat join..

have a great time uols.. ^^,

airmataibu said...

ayahanda, ini dari ita...
http://ibugebu81080.blogspot.com/2011/03/apabila-che-mat-gebu-jadi-followers_12.html

cek chun said...

Cikmat mesti pengsan nih :p
Jangan lupa uplod byk2 pic food n pinggan okeh :)

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.