MINGGU BEROMBAK DTS....TERIMA KASIH SEMUA.

Salam semua, N3 selingan malam ni, mat letak minggu ni nya keadaan di blog Tiffinbiru. Sebelum tu minta maaf, tak de niat langsung nak merasa riak atau menunjuk, sekadar ingin memberitahu, DTS bukan sentiasa mendapat kunjungan yang ramai, tapi ianya stabil. Syukur alhamdulillah. Kadang2 bila kita lihat kedatangan pengunjung yang memberangsangkan, ianya macam satu suntikan semangat untuk kita lebih memberi tumpuan pada blog, rasanya bukan mat sorang yang beranggapan macam tu, semua yang berblog pun punya perasaan yang sama..betul tak?.. Jangan tipu..dosa...dosa...

Kita lihat graf di atas tu, keadaan dia berombak kan, tapi hujung minggu Sabtu dan Ahad, ianya menten 4K+, yang tu memang mat berterima kasih sesangat2 pada pengunjung semua. Hari bekerja (Isnin - Jumaat) keadaan tidak menentu. Tapi 23hb - 25 hb tu, memang agak panas, terutama 24 hb, ianya mencapai lebih 8600 UV, boleh rujuk pada carta tu yea. Yelah mungkin blogger lain lagi banyak dan meriah kan, depa tu terkenal. DTS hanya blog masak2 yang update 2 - 3 kali sehari, tu pun ikut keadaan. Lagi pun Mat Gebu ni siapa lah sangat....serius ni, bukan saja2 cakap....kita ni kan jenis "orang zaman dulu-dulu"...huhu..

Kita skodeng dari "Google Analytic" pulak, hehe, terima kasih pada mereka yang sudi meletakkan link blog DTS di blog mereka. Ada kurang lebih 2251 yang meng"link" kan blog DTS, terima kasih sekali lagi. Buat mereka yang telah membuat N3 untuk DTS, mat ucapkan terima kasih juga.. Akhir kata salam sayang dari DTS - Mat Gebu dan selamat berhujung minggu..

Post a Comment

14 Comments

  1. Salam Mat,
    Wow hebatnya Mat....akak kagum sekali...tahniah...tahniah...tahniah...tahniah....lagi dan lagi dan lagi dan lagi........

    ReplyDelete
  2. salam che mat.. betul2.. mmg sokong.. bila pengunjung ramai mmg upkan semangat nak berblog :)

    tahniah ya.. DTS mmg patut terima award the best blog :)

    ReplyDelete
  3. salam cmg,
    sy ni mmg hari2 bkk dts..saje je cuci mata dgn telan air liur tgk hasil masakan cmg hehe...

    sy x rasa pun cmg nak berlagak ke ape, sbb cara penulisan cmg boleh buat pembaca rasa cmg ni ikhlas..mmg betul pun kalau pembaca meningkat kita rasa semangat nak berblog kan? =)

    ReplyDelete
  4. memang kencanglah...tahniah2 bro..

    ReplyDelete
  5. Salam Cik Mat Gebu,
    alhamdulillah, rezeki dari Allah swt. Saya ada buat n3 khas untuk Cik Mat Gebu mengenai blog pilihan Malaysia 2010. Jasamu tetap dikenang.
    Sila terjah kalau sudi

    http://melurjelita.com/

    ReplyDelete
  6. Ini linknya Cik Mat ya
    http://melurjelita.com/mari-undi-ben-ashaari-cik-mat-gebu-suffer8zine-lolz.html

    ReplyDelete
  7. kita ni kan jenis "orang zaman dulu-dulu"...huhu..

    ish, jangan cakap camtu Mat,its very negative..jangan terlalu merendah diri sangat, just be simple, orait? Mesti ada sebab kenapa Mat leh capai tahap sebegitu.

    Pada saya graf tu perlu di tunjukkan selalu.

    Mat, you have become an inspiration, so blogger-blogger baru akan datang sini simply untuk mencari inspirasi serta penyuntik motivasi.

    -ShueQry-

    ReplyDelete
  8. salam kak yatie...
    Ishh akak, jgn lah kagum, kata "OK" je sudah laa..segab saya...pstt kalau kata kagum kat "BEN", tak pe yeaa..wahhh nama budak tu lagi..haha.

    salam kak nor...
    Terima kasih, saja je kak suka, at least boleh naik sikit kan taraf blogger2 masak macam kita2 ni. Selalu orang pandang sepi jeee..

    salam suhana...
    Syukur alhamdulillah, komen anda sungguh membina, mmg betul sekelumit pun tak de perasaan nak riak dalam diri saya, cuma kongsi sesuatu yang boleh me motivasi kan blogger lain.

    salam sari...
    Hehhe, waa pun caya sama lu, sebab ikan stimm HK tu, penggsannn..

    salam Tn Punya...
    Terima kasih, tapi blog masak2 ni lain dari blog personal...sebab kena usaha lebih..hehe

    salam melur jelita...
    Terima kasih tak terhingga atas kesudian MJ meng war-war kan nya di blog MJ...terima kasih sekali lagi yeaa..

    salam Shu...
    Hahaha, bro waa serius laa... memang old fashion nya mind set but not so old, average gitu...terima kasih juga, komen anda sungguh membina...

    ReplyDelete
  9. Salam CIk Mat!! Morning...
    wah hebatnya pencapaian....Tahniah

    ReplyDelete
  10. Salam Cik Mat..

    Congratulations!!..u deserve it!..Cik Mat dah jadi public figure dah ni..kalah artis tau..hehe

    semoga DTS terus cemerlang dan berjaya!

    ReplyDelete
  11. salam cik kamoo..
    Morning..terima kasih, ini sebagai pembakar semangat saja..tak lebih dari itu..

    salam KH..
    Terima kasih, erkk..hehe, saya tak boleh jadi public fugure, jiran sepagar tu yang boleh...kita bergerak underground.. ;-)

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.