BISKUT BADAM - Dapur Tanpa Sempadan...

Tuesday, September 23, 2008

BISKUT BADAM

Biskut Badam

Sejak2 ni sibuk sangat, masuk blog pun bila waktu dah bertukar ke hari lain (lepas jam 12 tgh malam u!!)....

Biskut Badam

Biskut badam ni mat buat guna resipi lepas.....Jadi boleh rujuk sini untuk resipi.....

1 comment:

rose said...

cik mat, kalau kita nak tarok parutan keju cheddar kat atas tu, mcm mana nak buat?....bila dh parut kejut tu, bila bakar keju tu cair....mcmmana tgk org buat keju cheddar tu cantik je parutan tu sbgai hiasan

Peringatan

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.