PESAWAT MH 370 BERAKHIR DI LAUTAN HINDI - AL-FATIHAH....

Salam  semua, di FB semalam che mat perasan di timeline sibuk mereka memperkatakan satu sidang media oleh DS Najib yang akan dibuat pada jam 10 malam (semalam) mengenai status pesawat MH 370....dan pengumuman itu turut menyentap perasaan kita semua, apa tah lagi ahli keluarga mereka yang terlibat, bila DS Najib dengan sayunya memberitau pesawat MH 370 berakhir di Lautan Hindi...tergamam seketika.... berita yang amat2 sedih dan pilu, satu tragedi untuk rakyat Malaysia amnya dan MAS khususnya. Innalillah hiwainailai hiro jiun...Tiada yang kekal di dunia ini... Sejak kehilangan MH 370, pelbagai spekulasi dan andaian yang kita dengar, ada juga yang mempersendakan dan tak cukup dengan itu, ia dijadikan isu politik.....astagfirullah... Sekarang semuanya sudah jeles, walaupun ia masih diselubungi misteri sehingga kotak hitam ditemui, dan insha Allah saat itu baru kita tau kejadian yang sebenarnya.....Moga Allah swt mencucri rahmat ke atas roh2 mereka yang hilang bersama pesawat MH 370 - Al-Fatihah dan salam takziah untuk ahli2 keluarga mangsa yang terlibat......

Post a Comment

13 Comments

  1. al fatihah & takziah juga kepada keluarga pnumpang..semoga segala misteri dpt trungkai....

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah & takziah kepada keluarga penumpang dan krew MH370.

    ReplyDelete
  3. terkejut jugak dengan berita ni..
    mengharap ada keajaiban.
    tp mungkin berita ni jugak lebih baik kita terima. dah lama sangat kita tunggu. semoga keluarga nya semua tabah menghadapi dugaan ini.

    salam takziah buat kelurga.

    ReplyDelete
  4. salam takziah buat keluarga mangsa...

    ReplyDelete
  5. Syarikat saya kehilangan seorang pekerja yg dalam perjalanan ke Beijing Office meninggalkan isteri dan dua anak kecil... Pusphanathan.

    ReplyDelete
  6. Al-Fatihah ...
    salam takziah buat keluarga mangsa...sedih juga melihat kesedihan2 mereka tu..

    Allahurabbi :'(

    ReplyDelete
  7. Kak Ct agak sedikit tersentuh dengan perkhabaran terbaru MH370 ni. Memang mengikuti dari mula MH370 ni hilang. Rasa sedih dan turun simpati pada keluarga2 yang terlibat.

    Allah maha besar, kita berserah padanya dan sentiasalah berdoa. Al- Fatihah

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah...sesungguhnya daripada Allah kita datang, kepadaNyalah kita kembali...

    ReplyDelete
  9. InshaAllah,
    masih mengharapkan keajaiban.

    Ikhlas,
    profhariz.com

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.