BRO FRAMESTONE, SEKARANG BERTIGA....

rsz_bro (3)

Assalammualaikum...macam nak sambung cuti lagi untuk 2 - 3 hari lagi aje rasanya...amacam?. Petang tadi che mat menerima kehadiran blogger otai yang memang mantap namanya dikalangan blogger2 personal, blog Bro Framestone di sini. Kalau dulu Bro datang berdua, kemudian datang berdua setengah, dan hari ini bertiga sudah. Tak lama lagi berempat pulak kan bro...haha, enpat tu bukan 'bini2' tapi anak2. Bro sampai agak lewat sikit, takpe..memandu dengan ada anak kecil memang kena berhati2, lambat takpe asal sampai dengan selamat. Bila dah sampai lambat, che mat nak 'tackle' dia orang agar balik lambat pun tak tercapai...kira ni hari bro memang lah (sebenarnya Fisha yang menang), sebab tak sampai 3 jam, kebiasaannya 4 jam lebih sebab che mat umpan dia dengan modal2 berborak yang bro sendiri susah nak tolak...hahaha...

rsz_fisha
Ini lah dia pengarang jantung Bro Framestone dan Iera Khan, macam comel aje, macam kiut aje, macam gebu aje pipi tu kan... Maka dengan rasminya Fisha telah menjejakkan diri ke rumah paktua mat di Sedenak, syukur alhamdulillah. Moga Fisha membesar dengan sihat dan sempurna, diberi kebijaksanaan dunia mau pun akhirat kelak. Dan menjadi anak yang solehah. Terima kasih che mat pada Bro dan Iera yang sudi datang ke Sedenak..

Post a Comment

7 Comments

  1. Moga jadi ank yang pandai memasak dan pandai berborak kalau jumpa paktua mat.

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  2. Aamiinn...comeynya Fisha..

    Mat, aku je yang dtg uma ko kalah, mesti dtg awal, balik lambat, selagi tak bunyi loceng jam ko bertalu2 selagi tu angkat bontot hahahaha

    ReplyDelete
  3. Dah bertiga...:)....cam muka ayah dia aje....comel...

    ReplyDelete
  4. comelnya Fisya.. nampak gaya pandai membawa diri ni... untung dia, dalam perut lagi dah dapat rasa masakan Pak Cik Matnya, hehehe

    ReplyDelete
  5. comel jer Fisha...sampai jugak di rumah Che mat....

    ReplyDelete
  6. gambar yang first anak lebih tertumpu pada makanan..hheeh

    ReplyDelete
  7. Bila la nak bawa Fisha datang sini lagi ek :)

    www.broframestone.com

    ReplyDelete

Peringatan

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.