SELAMAT HARI IBU

(Gambar Ihsan Google)

Selamat hari ibu pada semua ibu2 di seluruh dunia, hmm blog mat gebu, seluruh dunia okehh orang tengok dan baca. Pada mat wanita bergelar ibu ni satu anugerah Allah paling bermakna dalam kehidupan seorang manusia, tanpa mereka siapa lah kita, tanpa restu mereka, hidup kita tak de makna, tak berkat, mulut mereka senantiasa berkata2 manis, doa sering dipanjatkan untuk kesejahteraan keluarga. Ibu, Mak, Mama, Ummi dan pelbagai gelaran lagi untuk seorang wanita yang begitu istimewa, yang begitu mulia kedudukannya ...siapa lagi kalau bukan ibu kita. Pada semua ibu2 tak kira lah bakal ibu pun ok, sudi2 kan lah menerima sekuntum mawar sebagai tanda kasih sayang untuk diri anda yang bergelar "IBU"......salam sayang dari DTS-MAT GEBU dot com....


Post a Comment

16 Comments

  1. pengorbanan ibu takkan dapat kita balas, hanya doa sentiasa terukir buatmu ibu.....

    ReplyDelete
  2. KASIH BONDA BAWA BAHAGIA
    KASIH BONDA BAWA KE SYURGA
    OLEH ITU INGATLAH ANAKANDA
    JANGAN KAU JADI DURHAKA.....

    ReplyDelete
  3. Mat, ibu hanya satu, tp pesan nya beribu2... kak rose amik munger yg cantik tu ya. mekasih...

    ReplyDelete
  4. blog DTS ni banyak jasanya buat para ibu... terima kasih CMG.. selamat hari ibu...

    ReplyDelete
  5. salam mat..akk datang ambik kad bunga rose kesukaanku..yg 2 tone roses tak de ke??...larikkk

    ReplyDelete
  6. Terima kasih Mat...sudah ku amik dan tepek di blog...huhuhu

    Selamat hari ibu juga Mak Yah nun jauh di Sedenak..lap u Mak Yahhhhhhhhhhhh....

    ReplyDelete
  7. slmt hari ibu..

    ibu, mahkota hatiku

    ReplyDelete
  8. sayang mak saya.....wink2..
    btw,thanx incik gegebu coz follow my blog..sangat hargai...

    ReplyDelete
  9. salam hari ibu kepada mak yah~ :)

    ReplyDelete
  10. salam hari ibu kepada mak yah~ :)

    ReplyDelete
  11. Terima kasih Mat buat penghargaan bagi kita kaum2 ibu...nnti akak ambil bunga tu ya...silalah ambil bunga kat umah akak buat bonda Mat ya..tq..

    ReplyDelete
  12. Assalam Mat..
    Akak bekenan ngan bunga rose yang Mat buat kan untuk Hari Ibu... akak dah angkut bawa balik kat umah akak.. terima kasih yer... kirim salam kat ibu tersayang Mat MakYah yang bertuah mempunyai anak bujang yang serba boleh...

    ReplyDelete

Peringatan

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.