JELAJAH BLOG 2011(BEN ASHAARI).....KATEGORI IBU

Salammmm dan selammm...pengsan kak ummi, sebab dia memang suka selamm..haha, ok..nak promo sikit pada kaum2 ibu, tak kesah lah apa2 ibu pun, jangan ibu roti sudah lahh. Ben Ashaari ada satu segmen sepesel untuk kaum ibu...Mat Gebu tolong promot kat DTS sebab anda pun tau kan blog DTS ni kan tempat lepaking para2 ibu dan juga bakal2 ibu (tak lupa anak2 dara jugaaa..perghh) .Segmen ni menarik...kalau mat gebu cerita nanti menyimpang pulak, tau jelah aku ni, penampah garam dan gula sesedap rasa kann.. hehe, jadi untuk lebih afdal anda sendiri boleh baca dan setainya di sini.....ingat ni sepesel untuk KAUM IBU.....ok ..salam sayang dari DTS-MAT GEBU...
JELAJAH BLOG 2011(BEN ASHAARI).....KATEGORI IBU JELAJAH BLOG 2011(BEN ASHAARI).....KATEGORI IBU Reviewed by Mat Gebu on 3/08/2011 10:37:00 AM Rating: 5

13 comments:

  1. rajin MG tolong promo :D

    sok2 bila MDT buat contest leh la MG jadi duta..eh!

    ReplyDelete
  2. Hahahaa..ko kan mat...mmg!! X dpt join..dpt promot pun jadi laahh...Ko mmg Ibu Roti kan...hahaha..tu pasal montoksss!!!

    ReplyDelete
  3. CMG tak nak buat n3 khas ke utk ucap selamat hari wanita kpd kitorg...hehehe

    ReplyDelete
  4. @ MDT - anytime...tinggal kan kat komen DTS yeaa..kalau MDT buat apa kontest...atau segmen..

    @ kak ummi - amboihhh...

    @ nisa - ada tapi dalam N3 akan datang ni, ada dalam draf...

    ReplyDelete
  5. nak pi tengok la apa benda ni..
    hehe

    ReplyDelete
  6. tengkiu AbangMat.,nnt No wat entri..takdan time ni..sat g nak amik anak tadika jap..

    ReplyDelete
  7. Hmm sama2 promot, tak salah tu ..:) Ben Ashaari nak pomot kaum ibu lak .. asyik anak dara je kan .. hehehehe

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. cik mat...
    sy pun join...takpe2...kelas kul 2...sbb tu sempat kejor segmen ben ni hah...hehehe

    ReplyDelete
  9. MG join wakil ibu tak leh ke?..he..he..

    ReplyDelete
  10. hehehe...dah join dah pon..

    meh ar abg mat gebu terjah sekali..

    http://nabamku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. hai saye da join awak :) join me back @ http://tayarpancit.blogspot.com/2011/03/signifikasi-anugerah-sam.html

    ReplyDelete
  12. salam sayang juga ekeke...

    ReplyDelete

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.