AKU TABIK PADA BLOGGER "ISTIMEWA" INI...

Salam. N3 selingan ini mat selit kan sebentar. Teruja dengan kegigihan, kecekalan blogger istimewa ini, anda harus selami blog beliau...kalau anda rasa anda blogger gigih, hebat dan cekal..bandingkan dengan kesungguhan blogger "Mohd Sukur Ibrahim" ini....Beliau walaupun tidak sempurna dari segi fizikal tapi cukup sempurna dari segi mental dan semangat dan prinsip...Moga Allah memberkati mu yeaaa....Blogger hebat yang blog beliau wajib anda singgah disini.... Pakcik Mat tabikkkk lahh sama luuu!!.....terima kasih juga untuk Ben Ashaari...haha Ben lagi..sila muntah darah yeaaa....
AKU TABIK PADA BLOGGER "ISTIMEWA" INI... AKU TABIK PADA BLOGGER "ISTIMEWA" INI... Reviewed by Mat Gebu on 3/07/2011 07:06:00 PM Rating: 5

17 comments:

  1. pinjam nak up entri gak mat..aku suke baca blog yg pemberi semngat...aku kagum~~~~

    ReplyDelete
  2. wah..kita serupa...lewat petang singgah blog aku tetap aku

    ReplyDelete
  3. Wow! Girang jer dia walaupon tak sempurna fizikal... memang tabik!

    ReplyDelete
  4. penah wat entry pasal dia ni dulu...masa hari oku sedunia...

    ReplyDelete
  5. dah singgah blog dia..
    kagum dgn semangat dia!

    ReplyDelete
  6. salam singgah dan salam perkenalan..
    jalan2 cni.. :)

    ReplyDelete
  7. dia insan terpilih yang hebat!!!

    ReplyDelete
  8. cik mat...hendak seibu daya kannn. bagus la dpt support from CMG

    ReplyDelete
  9. akak pernah jumpa beliau personally..suka tenguk dia.
    dia tak kisah pun bercampur dengan blogger yang lain. Terharu tenguk kecekalan dan ketabahan beliau menempuhi alam penuh cabaran

    ReplyDelete
  10. belum berkenalan ngan dia mat gebu..nak kenal dia juga ye.tq!!

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum..saya pun amat kagum dengan beliau,syabas..!

    ReplyDelete
  12. terima kasih sangat2 kerana sudi buat entri utk saya..

    semoga saya dapat bersama2 mengharungi hidup ini bersama kalian..

    all the best semua!

    ReplyDelete
  13. bagus mat gebu... mesti dia gembira kan...

    ReplyDelete
  14. "nice entry tau... dtg dari blog abg ben.... jom bce petua orang2 tua tntg soal kecntikan tubuh badan..."

    ReplyDelete
  15. @ mohd sukur - sama2, saya kagum dengan semangat kental anda..

    ReplyDelete

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.