BEN ASHAARI

Sunday, December 2, 2012

TERIMA KASIH SUDI DATANG.....

(Gambar kredit pada blog Cetusan Rasa )
Assalammualaikum, sebelum itu, minta maaf jika tiada entri masak2. Insya Allah esok akan ada. Dan sebelum itu mat letak entri Sabtu lepas. Mat berbesar hati menerima kunjugan blogger2 dari Johor dan KL. Dan satu kelemahan mat bila dah ramai, sampai nak ambik gambar pun rasa kekok, jadi terima kasih pada blogger Cetusan Rasa, sebab itu gambar mat cilok dari blog beliau....errrr ok ke guna perkataan cilok tu cikgu (dan terima kasih juga pada cikgu dan rakan2..kek tuu...malatop's!!). Dalam masa yang sama terima kasih juga pada Ayu Citarasa Rinduan yang bertindak sebagai "akak ketua rombongan"..psttt sedap you mi bandung dia dan itu asam pedas...licinnn. Untuk blogger Oh Oeya, dengan kuih koci, roti jala dan kari ayam.....mabelesss.. Dalam gambar di atas, ada blogger yang tak masuk sekali, apa2 pun jutaan kasih dari Che Mat Gebu...dan mat tulis senarai2 blogger yang hadir, mat salin dari blog Ayu, terima kasih...
  1. Blogger Akuzyla Ayu sekeluarga
  2. Blogger Daddy Ziyyad sekeluarga
  3. Blogger Riben Merah 
  4. Blogger Kak Zakie dan anak2 beliau
  5. Blogger Nur NBA
  6. Blogger Rina dan anak2 beliau
  7. Blogger Gadis Bunga
  8. Blogger Sis Linn
  9. Blogger Oh Oeya dan anak bujang beliau
  10. Blogger Ayu Citarasa Rinduan sekeluarga
  11. Blogger Ben Ashaari sekeluarga
  12. Blogger Salina dan anak beliau

17 comments:

citarasa rinduan said...

choppp..
im first

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

mana gambar kuih koci???

citarasa rinduan said...

Assalamualaikum CMG

terima kasih kerana sudi menerima kunjungan kami..

rasa bersalah pula sbb bt CMG bertambah kerja.. tapi, tulah... sgt berbesar hati kerana keramahan CMG membuatkan blogger KL terasa keakraban kita dlm blog terus ke dunia Nyata.

Ayu sebagai wakil mohon maaf andai spjg gathering berlangsung ada kiranya terkasar bahasa, terpegang2 tiffin biru.. (harap xada cacat cela)..


terima kasih CMG skluarga.....

krole said...

wuahhh bestnye...nmpk meriah sgt~

akuzle ayu said...

cik mat, saya sekeluarga terharu sangat2 sampai tatau nak cakap aper. cuma berharap ukhwah ini berkekalan sampai bebiler. amin3!! ( terasa2 lagi makanan2 lazat ini di tekak )

Nur-nba said...

Assalamualaikum Cik Mat..
Wah ada entri juga dari Cik Mat.. Sungguh tak sangka dapat juga saya dan rakan2 blogger lain menjejakkan kaki ke teratak Cik Mat.

Di kesempatan ini, saya mengucapkan terima kasih banyak di atas kesudian Cik Mat menerima rombongan kami.. Tentang gambar tu, saya tak kisah pun jika Cik Mat nak 'cilok' atau tayang di sini ( Gambar itupun kan di rumah Cik Mat juga..)

Saya mewakili rakan2 yang lain memohon maaf jika ada silap dan salah. Ternyata layanan dan masakan lazat terhidang buat kami merasa sungguh terharu. Jangan serik ye Cik Mat menerima kedatangan kami.. Sampaikan salam buat bonda dan ayah Cik Mat.

p/s : Untuk makluman, yang tiada dalam gambar di atas ialah Daddy Ziyyad dan Kak Zakie. Perasan juga yang Cik Mat tak pegang kamera.. :)

mama ju, said...

Salam

Wah mama terbayang2 masakan enak en Mat! Teringin jugak nak tgk Kak Zakie!

gadisBunga™ said...

tengkiu che mat!!! tapi memang pun. sape yang penah datang umah che mat mesti nak datang lagi dan lagi dan lagi. bukan la sebab nak makan free, tapi sebab che mat sempoi dan ramah tamah! :D

Mummy Akmar said...

Waaah..bestnya gathering antara blogger..tahniah kepada tuan rumah

Kakzakie said...

Apa lagi yang hendak kakak katakan. Pergi perut kosong balik tidak larat hendak membawa perut.

Terima kasih kakak dan anak-anak
indah bertemu org sedenak
kalau boleh terus nak-nak-nak
makan puas-puas sampai senak

Maaf dari kakak atas segala gurauan sewaktu berada di sana:)

teratak hati said...

Terima kasih cik mat..datang tangan kosong..makan sedap2..salam kenal..tak bertegur sapa pun sewaktu disana..saya ni pemalu..hahaha..:)

Mas Zull said...

assalamualaikum cik mat...seronoknya semua blogger dah sampai n merasa masakan cik mat gebu ni bila la mama nak sampai ke sana agaknya...

yayahnasake said...

bestnya .... saya pun orang johor. teringin nak pergi jumpa blogger2 lain :'(

JunAina said...

Sepatutnya Aina turut serta...sob...sob... Jelez 1000x...

*SiRibenMerah said...

eh eh ehh~ terharu la dah ada nama saya di senarai itu.. ok, pasneh kalo g johor mesti kena jenguk sedenak.. kalo tak sure rindu la ngan tiffin biru tuh~ lalalala~

salam kenal ye che mat.. thanks sudi menyambut kedatangan kami :)

Diana @ Melley Mey said...

comelnya Qhaliff.. bila la dapat peluk dia... :). wah seronok semua dapat bertemukan...

Oh Oeya said...

Saya ada di situ. he he.. (Terlewat sorang2 Oeya ni kan..)
Alhamdulillah.. Dapat hadir dan bertemu Che Mat sekali lagi. Juga pada Ayu Citarasa Rinduan yang mengundang saya untuk bersama blogger yang lain.
Alhamdulillah dapat berkenalan dengan blogger yang hadir. Gembira sungguh rasa hati.
Masakan Che Mat masih terngiang kesedapannya. Juga masakan Ayu.
Maaf juga saya pinta andai tanpa sedar ada laku dan kata yang tidak menyenangkan. Moga bertemu lagi semua :))