BEN ASHAARI

Friday, December 23, 2011

OMBAK RINDU - VERSI GIDONG.......



Selamat malam dan ni pertama kali sejak berblog, mat letak "lagu" dari YouTube...bukan apa, pada pendengaran mat, nyanyian Gidong ini lebih sedap, lebih menghayati dan lebih "terasa".. Ok tu saja, Assalammualaikum dan selamat beradu semua..salam sayang dari DTS-MAT GEBU...

11 comments:

Sunah Sakura said...

waaaaaaaaaaaaaaaa...nanti balik nak dengar

MamaFaMi said...

Gidong nyanyi lagu ni tak berapa sangat... cuba dengar dia nyanyi lagu Jars of Heart... perghhh sedap ooo... mama memang dah lama ikut fb dia..

Mat Gebu said...

@ MAMA - WELL...ME MORE INTO MALAY SONG..HAHA SORRY DEAR..PITAMM >__<

@ SUNAH - HARUS DENGAR...SERIUS.

Citarasa Rinduan said...

wowwww..
thanks cik mat.. ayu pun terhibur.. syahdu dan merdu

Kjee said...

serem bulu roma CMG!!! hencem jugak kan!

Fiza Nordin said...

Aihhhh emsemnye!!! Hakhakhakkk mampuih aku cm kekekekeee jap2 nak dengo...

cik cek said...

Emmmm...terbuai kejap dengar suaranya...syahdu dan merdu....

ISZA said...

betul lah.. lagu terasa..
yang duet tu buat saya tukar channel je kalau dengar..

ShashaCahaya said...

Wah! Mengusik jiwa...

piskemi said...

Seriously best...first time dgr gidong ni nyanyi...syahdu jek

cerita buang masa said...

best gak la nyian GIDONG nie..tgah byngkan kalau GIDONG nie berduet ngan Adira..msti best...