BEN ASHAARI

Wednesday, November 16, 2011

KHAS UNTUK FOLLOWER KE - 11 111

Salam pagi Rabu, entri selingan sekejap sebelum mat letak entri masakan kemudian. Khas kali ni mat buat untuk follower yang ke 11111, seorang blogger, wanita yang cun lagi jelita bernama Afifah Bakri. Terima kasih kerana sudi melengkapkan no cantik di DTS-MAT GEBU. Mat pun tunggu2 juga siapakah yang menjadi follower yang ke 11111. Pada mereka yang menjadi follower juga jutaan terima kasih mat ucapkan atas kesudian anda.

Ok ni blog Afifah tu, Mat rasa dia ni blogger baru dan masih begelar pelajar IPT. Pada yang sudi dan punya kelapangan waktu, apa kata singgah dan beri sokongan moral pada beliau...Terima kasih sekali lagi...dan INI blog beliau...

9 comments:

JIJI YU said...

hehee..cantik2

Sis-Lin said...

waaaaaaaaaa 11111..cantik no tu :)

AZLITA AZIZ said...

Tahniah Mat.. DTS dah semakin mara..
semoga Mat tak jemu berkongsi resepi, ilmu dan segala panduan buat semua pengunjung setia DTS..

Hanya Allah jua yg dapat membalas segala pengorbanan yg Mat lakukan..

Bukan mudah menjadi bloger masakan dan mampu bertahan selama ini..
akak bangga dengan Mat!

Rahmah Ram Ram said...

Tahniah DTS...semoga sukses dan maju dalam dunia blogging.

Iffah Afeefah said...

Cantik no
untungla kene review kn hehe

Mama said...

assalamualaikum...Mama sungguh la terpikat ngan sume resepi cik mat.. Mama hari hari duk selak selak resepi kat sini..ngan kak rima..kak yat...memang best best sume..tapi kan..tak penah pon tengok cik mat berbalas komen ngan Mama...ish ish ish...sedih sungguh hati yang lara nih.. :( he he he... girau girang jer cik Mat ooii....cobe cobe lah selak blog kite ye....ade lah 2 ..3 ayat yang boleh tahan....mmuuaahahahaha....

Shaizhar said...

wah... mcm birthday i la 11.11.11
CMG hadiahkan set pinggan mangkuk yg banyak tue boleh? :p

Syimama said...

datang nak intai juga siapa yang bertuah 111111 tu..tuah ayam nampak di kaki, tuah blogger nampak 111111. tahniah cik mat

Afifah Bakri said...

haha!! tq la pd cik mat yer...(=
btw sy mmg suka tgk sume resepi2 yg ader kat blog cik mat nie...^__^

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.