BEN ASHAARI

Saturday, May 7, 2011

SELAMAT HARI IBU

(Gambar Ihsan Google)

Selamat hari ibu pada semua ibu2 di seluruh dunia, hmm blog mat gebu, seluruh dunia okehh orang tengok dan baca. Pada mat wanita bergelar ibu ni satu anugerah Allah paling bermakna dalam kehidupan seorang manusia, tanpa mereka siapa lah kita, tanpa restu mereka, hidup kita tak de makna, tak berkat, mulut mereka senantiasa berkata2 manis, doa sering dipanjatkan untuk kesejahteraan keluarga. Ibu, Mak, Mama, Ummi dan pelbagai gelaran lagi untuk seorang wanita yang begitu istimewa, yang begitu mulia kedudukannya ...siapa lagi kalau bukan ibu kita. Pada semua ibu2 tak kira lah bakal ibu pun ok, sudi2 kan lah menerima sekuntum mawar sebagai tanda kasih sayang untuk diri anda yang bergelar "IBU"......salam sayang dari DTS-MAT GEBU dot com....



16 comments:

J.Syazwana said...

rindu ibu :')

yatie Awang said...

pengorbanan ibu takkan dapat kita balas, hanya doa sentiasa terukir buatmu ibu.....

Cik Nana Serindit said...

KASIH BONDA BAWA BAHAGIA
KASIH BONDA BAWA KE SYURGA
OLEH ITU INGATLAH ANAKANDA
JANGAN KAU JADI DURHAKA.....

Izamir Ridzwan said...

selaamt hari ibu~~

Kak Rose said...

Mat, ibu hanya satu, tp pesan nya beribu2... kak rose amik munger yg cantik tu ya. mekasih...

~: nisa :~ said...

blog DTS ni banyak jasanya buat para ibu... terima kasih CMG.. selamat hari ibu...

Miss Meen said...

selamat hari ibu kamu ^_^

azah said...

salam mat..akk datang ambik kad bunga rose kesukaanku..yg 2 tone roses tak de ke??...larikkk

Sis-Lin said...

Terima kasih Mat...sudah ku amik dan tepek di blog...huhuhu

Selamat hari ibu juga Mak Yah nun jauh di Sedenak..lap u Mak Yahhhhhhhhhhhh....

ABU said...

slmt hari ibu..

ibu, mahkota hatiku

miss frog said...

sayang mak saya.....wink2..
btw,thanx incik gegebu coz follow my blog..sangat hargai...

Sunah Mohammad said...

salam hari ibu kepada mak yah~ :)

Sunah Mohammad said...

salam hari ibu kepada mak yah~ :)

Yatie said...

Terima kasih Mat buat penghargaan bagi kita kaum2 ibu...nnti akak ambil bunga tu ya...silalah ambil bunga kat umah akak buat bonda Mat ya..tq..

Nur Ede said...

Assalam Mat..
Akak bekenan ngan bunga rose yang Mat buat kan untuk Hari Ibu... akak dah angkut bawa balik kat umah akak.. terima kasih yer... kirim salam kat ibu tersayang Mat MakYah yang bertuah mempunyai anak bujang yang serba boleh...

mas saari said...

rindu arwah ibu..

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.