BEN ASHAARI

Thursday, May 5, 2011

BOCOR SUDAH RAHSIA MALAM JUMAAT KU...


(Gambar kredit pada Ben Ashaari)

Maka dengan rasminya bocor sudah rahsia malam Jumaat ku...Huhu...tak terlintas pun nak tukar pada dot.com cuma secara spontan lepas 5 juta PV...tiba2 Ben tanya pasal dot.com...nak tak, dengan ringan mulut (dan memang sentiasa ringan) dan jari, aku kata OK..Lepas tu mat chat dengan Blogger Eddie dari blog Borak Kosong (sapa2 nak tukar pada domain, boleh kontek Blogger Eddie tu yeaa) ..maka dengan kata persetujuan yang telah dibuat... dan terjadi lah macam sekarang ni...Terima kasih mat pada Ben Ashaari..Dengan rasminya "tiffinbiru.blogspot.com" telah menjadi "www.tiffinbiru.com" masih sama seperti dulu juga....Salam sayang dari DTS-MAT GEBU...

61 comments:

Sunah Mohammad said...

TAHNIAHHHHHHHHHHHHH!!!!

www.tiffinbiru.com LAHHHH! | Sunah Suka Sakura dot com

Admiral Hafiz said...

tahniah2!!!


Entri Terkini: Penggemar Barangan Apple & Peminat DSLR pasti sukakan ini!

Melur Jelita said...

TAHNIAHHHHHHHHHHHHHHHH

ALHAMDULILLAHHHHH

Melur Jelita said...

Malam Jumaat tu...ha ha ha ha ha

en solo said...

tahniah !!!~

Citarasa Rinduan said...

DTS MMG sepatutnya bertukar ke dominal..
tahniah cik mat

Umar Faruq said...

woah... tahniah2.. hehe.. kita same2 dah jadi .com

y u y u Z u l a i k h a said...

tahniahhhhhhh pokcikmattakberapagebuuuuuu ^^

nak tukar gak la!

Kak Rose said...

Tengah malam jumaat tu... ilang dah blogspot.com.... TAHNIAH!!!! mat

K.Nor said...

tahniah!! hebat! :)

BEN ASHAARI said...

peewiiittt..abis la alexa pasni.. hahahaha

Nour Eyza said...

tahniah en mat.. bestnya dapat tukar ke dot.com.. wuuwuwuwuuwuuu~

Mat Gebu said...

@ terima kasihh semuaa......dan palingg utama pada jiran sepagar DTS tuu....Ben Ashaari...

eddie yustin said...

Cun ..dah maju setapak lagi..taniah

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhh tahniahhh diucapkan..
disebabkan membaca entry Abg Mat ni maka saya pun td br aje buat tempahan header dengan saudara Borak Kosong ni.. Tks for the info =)

Izamir Ridzwan said...

nak dot com jugk pcm

Izamir Ridzwan said...

hahahah larikkkkkkk kang pcm babab bontot

Cik Nadia Bayu said...

DTS memanggg terbaekkkkk~~

Fazlinil Irma said...

tahniah cikmat. skrg dah sukses. lepas ni bertambah2 sukses lagi.:)

Bella Bell said...

haha..kantoi sudah..tahniah:)

CikBulat said...

wahahaha ! kita GENG !!

Azita Zain said...

Tahniah dan moga sukses selalu!!!

Huszaini said...

tahniah mat!!

PrINCeSz YaNa said...

tahniah...

Kak Aya said...

tahniah dah guna dot com..saya masih baru belum layak pakai dot com.

sinl said...

Tahniah Mat. Maju setapak lagi!

fazrin2211 said...

tahniah!

nba-Nur said...

Salam.. Tahniah buat Cik Mat.. Dah maju setapak.. Moga terus sukses.. Kami sentiasa menyokong anda..

Mat Gebu said...

@ terima kasih sekali pada Eddie, Adza Irdawati, Izwan, Cik Nadia Bayu , Fazlinil, Bella, Cik Bulat, Azita Zain, Huszaini, Princes Yana, Kak Aya, Sinl, Fazrin 2211 dan Nba - Nur..atas komen2 anda semua...

Sis-Lin said...

Tahniah Mat..aku bangga dengan ko... :) Syabas!! Bravo! ko memang dah sepatutnya bertukar!

Mat Gebu said...

@ sis_linn - hahha, terima kasih...huhu, segan sehh guaaa...hehe.

Diana @ Melley Mey said...

Tahniah CMG!!! ^_^

Norhafiza said...

alhamdulillah..tahniah abgMAT cz dh maju setapak lagi..kami sentiasa mendoakan semoga abgMat akan bertambah2 rezeki lepas ni amiiiiiin...

tun_telani said...

hmm.. tahniah.. walaupun xtau apa beza dia.. huhu..

azila said...

huhuh....tahniah jer.selesai dah majlisnya...heheh

K.Nor said...

tahniah che mat.. semoga terus hebat di dapur dan di alam maya.. :)

mama ju, said...

Aslkm anakanda

Tahnaih, terus berjuang!

Ummi said...

Waaaaaaaaaahhhh...tahniah...senyap2 jek ko eh...malas kawan....tp kalau ko nak kawin akak nak kawan laaa...nak jadi tukang palu kompang pun jadi laa...masak2 ai x nak okayyyy...hehehe...tahniah sekali lg Mat....bravooooo!!! Moga makin meletupsss!!

LiYaNa.MaZLaN said...

Tahniah abg mat.. =)

~CiK TiNieY~ said...

tahniah tahniah!:)

Axie04 said...

wah
tahniah
semoga lagi berjaya pas ni

Nur68 said...

Congrats CMG!!! p) Success be with you always.

mynameismy said...

tahniah pok Mat!!!!!!;)

mynameismy said...

tahniah pok Mat!!!!!!;)

saveme_zero said...

cayalah abg mat! tahniah diatas peng-upgrading abg mat..hehehe

Miss Ran said...

tahniah...akhirnye pcm da tkar domain

erkkk penat tggu turn pcm tau

pas ni turn spe lak

CuteOven said...

Tahniah...CMG...
semoga lebih sukses...

Lya AsyLya said...

waahhh...
tahniah CMG... :D

Aku Ibu Muda said...

congrats kerana dah berdot com :)

makdara TERdiva said...

cayalah CMG..bravo2! semoga bertambah2 lagi resepi2 hebat dari CMG :)

fazilzura said...

wah besh nye...

fizashar said...

congrats... dh upgrade... thumbs up ;-)

CT NoArIzAh ArIs said...

TAHNIAH dr RKTS.... semoga CMG terus maju dan malatoppp dgn dot com tu... :)

Ija Zambry said...

Tahniah Mat!!
Aloo lama tak jengah sini. Tup tup dah tukor domain! Kelass!!

umie mia said...

tahniah utk en mat..

~ tina ~ said...

wahhh tahniah ye DTS ~ MG.... ;)

Nieda said...

TAHNIAH!

Nieda said...

TAHNIAH!

gaung said...

tahniahh..ni la ye mat gebu yg dapat pv bynk tu..dengar dengar nak tunang jugak..tahniah tahniahhh.

Muhamad Luqman Hakim Mahmud said...

wahh...taniah Mat Gebu..hehe
harap Mat Gebu lebih berjaya dalam dunia Blogging ni ok..hehe

cik yaya said...

TAHNIAHHH!!!!! mat gebu..
berbal0i suda usaha selama ini ye..

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.