BEN ASHAARI

Tuesday, March 8, 2011

JELAJAH BLOG 2011(BEN ASHAARI).....KATEGORI IBU

Salammmm dan selammm...pengsan kak ummi, sebab dia memang suka selamm..haha, ok..nak promo sikit pada kaum2 ibu, tak kesah lah apa2 ibu pun, jangan ibu roti sudah lahh. Ben Ashaari ada satu segmen sepesel untuk kaum ibu...Mat Gebu tolong promot kat DTS sebab anda pun tau kan blog DTS ni kan tempat lepaking para2 ibu dan juga bakal2 ibu (tak lupa anak2 dara jugaaa..perghh) .Segmen ni menarik...kalau mat gebu cerita nanti menyimpang pulak, tau jelah aku ni, penampah garam dan gula sesedap rasa kann.. hehe, jadi untuk lebih afdal anda sendiri boleh baca dan setainya di sini.....ingat ni sepesel untuk KAUM IBU.....ok ..salam sayang dari DTS-MAT GEBU...

13 comments:

makdara TERdiva said...

rajin MG tolong promo :D

sok2 bila MDT buat contest leh la MG jadi duta..eh!

Ummi said...

Hahahaa..ko kan mat...mmg!! X dpt join..dpt promot pun jadi laahh...Ko mmg Ibu Roti kan...hahaha..tu pasal montoksss!!!

Nisa' Pasir Gudang said...

CMG tak nak buat n3 khas ke utk ucap selamat hari wanita kpd kitorg...hehehe

Mat Gebu said...

@ MDT - anytime...tinggal kan kat komen DTS yeaa..kalau MDT buat apa kontest...atau segmen..

@ kak ummi - amboihhh...

@ nisa - ada tapi dalam N3 akan datang ni, ada dalam draf...

diana said...

nak pi tengok la apa benda ni..
hehe

Norhafiza said...

tengkiu AbangMat.,nnt No wat entri..takdan time ni..sat g nak amik anak tadika jap..

hasrul hassan said...

Hmm sama2 promot, tak salah tu ..:) Ben Ashaari nak pomot kaum ibu lak .. asyik anak dara je kan .. hehehehe

http://hasrulhassan.blogspot.com

misza said...

nak tinjau gak la.

azian said...

cik mat...
sy pun join...takpe2...kelas kul 2...sbb tu sempat kejor segmen ben ni hah...hehehe

Adzriel AB said...

MG join wakil ibu tak leh ke?..he..he..

Maziela_84 said...

hehehe...dah join dah pon..

meh ar abg mat gebu terjah sekali..

http://nabamku.blogspot.com/

TAYAR PANCIT said...

hai saye da join awak :) join me back @ http://tayarpancit.blogspot.com/2011/03/signifikasi-anugerah-sam.html

Puanbee said...

salam sayang juga ekeke...

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.