BEN ASHAARI

Saturday, June 20, 2009

TOM YAM UDANG

Tom Yam Udang

Dah berapa hari tekak ni rasa nak makan sup2 yang masam dan pedas. Jadi hari ni mat buat tom yam, walaupun udang galah tu sedap dimakan, tapi mat jamah sikit jee, cuma sup dgn segala khazanah2 lain kat dalam tu aku belasah leer. Bahan2 sayur pun ikut apa yang ada dalam peti sejuk, kalau suka boleh tambah batang saderi, putih jagung dan lobak merah...Resipi mat tak payah letak lah yea, sebab dah banyakkkk kali buat dan letak dalam blog, kalau nak juga, klik saja kat bahagian label tu atas nama "Masakan Thai"....Pstt!!..cun tak mangkuk lama yang mat guna tu....hehehehe...nice kann.....

3 comments:

ain said...

sedapnya udang tu cik mat!!!!

Ainur68 said...

mangkuk bunga dan tomyum udang yang tak dapat di pisahkan...

que_zul said...

sedpnyer tomyam udang.....dh ler lapo ni...masin air liur hamba tgk gambo ni...