BEN ASHAARI

Thursday, June 19, 2008

LONTONG

Lontong

Jemput makan "Lontong" semua!!!, ini makanan2 biasa lah yang tekak2 orang Malaysia dan Singapura makan. Jadi mat tak payah lah letak resipi dan rasa mat dan banyak kali juga buat lontong dan letak dalam blog nie....cuma kali ni mat buat sekadar apa yang ada dalam peti sejuk, macam tak cukup sayurannyaa......tak pelah, kita yang buat dia!!! Jemputlah jamu mata yeaa.....

2 comments:

hani said...

wah!! lontong.. my favourite la..

MamaFaMi said...

Mat,

Ma nak lontong semangkuk, tapi tak mau guna mangkuk yang dalam gambau tu...kecik benau... nanti baru dua tiga sudu je dah habis.. Mangkuk XL ok... Ahakss.. ni bukan nak makan, nak melahap namanya! Hihihi...

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.