LEMAK CILI PADI BABAT SAMA REBUNG MADU... LEMAK CILI PADI BABAT SAMA REBUNG MADU... Reviewed by Mat Gebu on August 31, 2014 Rating: 5
ASAM PEDAS AYAM DAUN KESOM... ASAM PEDAS AYAM DAUN KESOM... Reviewed by Mat Gebu on August 29, 2014 Rating: 5

SUP SAYUR MEWAH...

August 28, 2014
Salam semua, entri tersimple dari che mat. Dan ini memang bess makan sama nasi, sambal tumis petai dan ikan goreng. Sup sayur yang mudah ...
SUP SAYUR MEWAH... SUP SAYUR MEWAH... Reviewed by Mat Gebu on August 28, 2014 Rating: 5
SAMBAL TUMIS PETAI - BUSUK YANG SEDAP... SAMBAL TUMIS PETAI - BUSUK YANG SEDAP... Reviewed by Mat Gebu on August 28, 2014 Rating: 5

KARI IKAN GAYA INDIA...

August 27, 2014
Cuaca2 mendung ni kita kasi perhangatkan badan dengan kari...tapi kari tanpa santan atau kari gaya india. Tu hari che mat ada beli ikan k...
KARI IKAN GAYA INDIA... KARI IKAN GAYA INDIA... Reviewed by Mat Gebu on August 27, 2014 Rating: 5
TART PIR KARAMEL - 'ANNA OLSON'... TART PIR KARAMEL - 'ANNA OLSON'... Reviewed by Mat Gebu on August 26, 2014 Rating: 5
LEMAK CILI PADI UDANG SAMA REBUNG MADU.. LEMAK CILI PADI UDANG SAMA REBUNG MADU.. Reviewed by Mat Gebu on August 26, 2014 Rating: 5

KERANG MASAM MANIS

August 25, 2014
Salam semua, walaupun che mat makan char kuey teow siang tadi, tapi tetap juga masak untuk mereka yang makan nasi. Menu simple saja, ada ...
KERANG MASAM MANIS KERANG MASAM MANIS Reviewed by Mat Gebu on August 25, 2014 Rating: 5

CHAR KUEY TEOW

August 25, 2014
Assalammualaikum, salam Isnin. Dah macam musim tengkujuh pulak kan sekarang ni. Kampung che mat pun sejak2 ni hujan. Cuaca pun mendung. ...
CHAR KUEY TEOW CHAR KUEY TEOW Reviewed by Mat Gebu on August 25, 2014 Rating: 5

GULAI KETAM GAYA JOHOR..

August 24, 2014
Assalammualaikum, cuaca mendung dan hunjan kat sini...dingin dan nyaman saja. Entri hari ni che mat masukkan gulai ketam gaya Johor. Alaa...
GULAI KETAM GAYA JOHOR.. GULAI KETAM GAYA JOHOR.. Reviewed by Mat Gebu on August 24, 2014 Rating: 5

RENDANG HATI LARA....

August 22, 2014
Assalammualaikum, salam Jumaat semua. Sebelum itu Al-fatihah untuk jenazah2 mangsa nahas MH17 berugama Islam, yang telah selamat sampai k...
RENDANG HATI LARA.... RENDANG HATI LARA.... Reviewed by Mat Gebu on August 22, 2014 Rating: 5
CENDAWAN GORENG SERBUK ROTI.. CENDAWAN GORENG SERBUK ROTI.. Reviewed by Mat Gebu on August 21, 2014 Rating: 5
SAMBAL TUMIS IKAN BILIS SAMA PETAI... SAMBAL TUMIS IKAN BILIS SAMA PETAI... Reviewed by Mat Gebu on August 21, 2014 Rating: 5

RESIPI MAGGI TOMYAM KAMBING

August 20, 2014
Nampak sedap kan maggi tomyam kambing dalam gambar tu?...Tempoh hari masa che mat menerima kunjungan Ben Ashaari serta teman2 dari KBBA, ...
RESIPI MAGGI TOMYAM KAMBING RESIPI MAGGI TOMYAM KAMBING Reviewed by Mat Gebu on August 20, 2014 Rating: 5

GULAI PEDAS SIPUT SEDUT..

August 20, 2014
Siput sedut...satu hidangan yang boleh dikatakan agak klasik untuk masyarkat kita terutama di Malaysia dan Singapura. Ada yang panggil si...
GULAI PEDAS SIPUT SEDUT.. GULAI PEDAS SIPUT SEDUT.. Reviewed by Mat Gebu on August 20, 2014 Rating: 5
PERIA KAMBAS TUMIS TAUCO SAMA UDANG... PERIA KAMBAS TUMIS TAUCO SAMA UDANG... Reviewed by Mat Gebu on August 19, 2014 Rating: 5
SARDINE CILI PADI......LAUK LEPAS GIAN... SARDINE CILI PADI......LAUK LEPAS GIAN... Reviewed by Mat Gebu on August 16, 2014 Rating: 5

SAMBAL GORENG HITAM MANIS..

August 14, 2014
Assalammualaikum, salam semua. Hari ni che mat bikin sambal goreng hitam manis...apa?...tak nampak hitam pun?..Dah nama pun hitam manis, ...
SAMBAL GORENG HITAM MANIS.. SAMBAL GORENG HITAM MANIS.. Reviewed by Mat Gebu on August 14, 2014 Rating: 5
GULAI CILI PADI TULANG RUSUK... GULAI CILI PADI TULANG RUSUK... Reviewed by Mat Gebu on August 11, 2014 Rating: 5
LAKSA JOHORE...PENUTUP MAJLIS... LAKSA JOHORE...PENUTUP MAJLIS... Reviewed by Mat Gebu on August 10, 2014 Rating: 5

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.