CHICKEN MAKHANI 'MYCHEF'....SATU KELAINAN.

rsz_mychefa
Bila mat lihat deretan produk2 MyChef dalam freezer, tiba2 rasa seronok, nampak lawa dan anda harus bangga kerana ia produk Malaysia, yang dijamin Halal, bersih dan semestinya berkhasiat. Selain pembungkusan yang menarik dan kemas. Produk MyChef juga mengambil kira diet seimbang untuk setiap hidangan mereka. Bahan2 yang digunakan juga bermutu dan terpilih. TIADA msg digunakan. Insya Allah itu yang mat tau lah. Satu lagi ia memudahkan pengguna2 diluar sana untuk menikmati hidangan tradisional dari resipi mereka2 yang pakar dan berpengalaman dalam dunia masakan. Dengan adanya 'Signature Series' dari chef2 ternama seperti Chef Florence, Chef Ismail. Chef Zam dan Chef Liza. Terbaru Chef Dr Ezani akan turut terlibat dalam produk MyChef siri 'Signature Series' ini. 

rsz_mychefb
Hari ini mat cuba 'Chicken Makhani" dari Chef Liza. Mula2 mat tak berapa nak pasti apa rasanya. Bila baca bahan2 yang digunakan, mungkin rasanya agak berbeza. Teruja sangat dah. Lepas mat panaskan dalam ketuhar gelombang mikro (yeaa...produk MyChef ialah makanan dingin beku dan hanya perlu dipanaskan dalam ketuhar gelombang mikro sahaja) mengikut arahan pada kotak. Hmmm, bau dia mengancam lah. Warna juga menarik, dan rasa dia ada kelainan, sos atau kuahnya seakan2 rasa buah peach sedikit. Rasa tomato yang manis dan seimbang. Tidak pedas dan sedap dicicah dengan roti. Kalau disajikan dengan nasi beriani juga sedap. Style menghidang ikutlah kreativiti anda, walaupun ia hanya makanan dingin beku siap hidang, tak semestinya tak boleh nampak menarik....betul tak?. Jadi kalau anda ingin rasa keistimewaan produk2 MyChef ini, boleh dapatkan di pasaraya2 besar berhampiran anda, atau anda boleh rujuk di sini...Nikmatinya tanpa rasa ragu dan was-was....salam sayang dari DTS-MAT GEBU...

Post a Comment

6 Comments

  1. chicken makhani chef liza memang yang paling sedap. lin dah try :)

    ReplyDelete
  2. chef mat gebu bile lagi?...

    nak rasa lahhh sedapnyeee...

    ReplyDelete
  3. kalau tiada microwave macam mana nak gunakan produk ni. ada alternatif laintak? maklum la tak berapa pandai masak

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.