BEN ASHAARI

Friday, June 3, 2016

MARUKU MELETOP BIKIN GEGAR HARI RAYA ANDA!!...

Tak lama lagi dah nak masuk bulan puasa, dan biasanya bila puasa dah mula masuk minggu ke-2, kita dah mula fikir pasal keperluan hari raya. Benda yang penting selain pakaian dan persiapan lain dah tentunya kudapan atau bahan-bahan cemilan untuk dihidangkan semasa raya nanti. Selain biskut dan kek, muruku antara yang paling laris dan menjadi perhatian. Yelah bila raya ajer hari-hari kau hadap biskut, kek dan segala macam manisan tetulah tekak rasa muak, macam dah tak boleh nak terima. Muruku pun kena tengok juga, ada tu nampak indah dalam botol atau bungkusan, tapi bila makan, keras, boleh terkehel gusi! Apa tah lagi orang yang gigi dia kurang kuat macam che mat tu....ehhh tersebut diri sendiri pulak...

Jadi untuk lebaran atau tak kisahlah untuk kudapan lepas berbuka puasa ke atau untuk majlis-majlis keraian ke, anda wajib hidangkan maruku meletop. Kudapan ini keluaran orang kita yang in sha Allah dijamin sedap, rangup, mantap rasanya dan paling penting HALAL. Sekali rasa, mesti ketagih sepanjang masa. Maruku meletop hasil kerjasama antara Puan Aliah dan teman beliau Puan Rozy serta suami. Puan Aliah bertindak sebagai 'jurujual'. Manakala Puan Rozy dan suami mengusahakannya di rumah, kira produk homemade yang dibuat dengan penuh kasih sayang. 

Disebab maruku meletop ini produk HOT di pasaran, maka kena cepat buat tempahan sebelum kehabisan stok...gigit jari wehhh nanti kalau tak dapat, menyesal!..Che mat ni asyik cerita-cerita ajer, macam mana nak buat tempahan?..

Untuk tempahan dan syarat-syarat penghantaran, boleh hubungi Puan Nur Aliah Nadhirah seperti berikut :-

HP (wassap/call) - 013 253 6985 ( Pn Aliah )



4 comments:

Nadia Johari said...

makan sambil layan tv..best ni

Raihanah Ahmad said...

sedap terr

Cik Wan said...

Selamat berpuasa Cik Mat..

zai.ali said...

Salaam cik mat... nak suggest ni :) buat la apps utk semua resepi cik mat ni.. senang nak rujuk.. :)

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.