BEN ASHAARI

Monday, November 30, 2015

SELAMAT HARI LAHIR BEN ASHAARI - 2015

Seperti biasa setiap 30 hb November jiran che mat, Ben Ashaari akan bertambah usia. Tahun ni nak tulis entri yang ringkas, tak payah sampai 300 patah perkataan. Yelah dah setiap tahun ucapan pun tetap yang sama...doa pun yang sama..takkan nak doa dia nikah satu lagi yea dak. Ada kang Azila baling lesung batu dari Salak Tinggi sampai ke Sedenak...takutttnyaaa!!..

Buat 'musuh' no 1 che mat, Ben Ashaari...Selamat hari lahir, moga diberi kesihatan berpanjangan, dimurahkan rezeki, dilindungi dari segala keburukkan dunia dan akhirat. Dugaan datang dan pergi, yang tabah tetap berdiri gagah. Tapi ada ketika kita goyah... Adatlah sebagai seorang insan bergelar manusia. Namun itu semua 'kekuatan' yang menjadikan anda kekal hingga ke hari ini....Moga tambah berjaya di hari2 mendatang.....aminn..

Terima kasih pada yang sudi baca entri ringkas ini...Pada anda yang tertanya2 sapa Ben Ashaari dengan Che Mat?...Kami bersahabat dalam dunia blog dan juga di dunia nyata. Walaupun dia dah popular sekarang (keluar masuk TV, Surat Khabar, Majalah, Radio, Duta Produk dan sebagainya)...Dia masih orang yang sama (tapi kan memang dia dah lain sikit lah sekarang ni)....tetap baik (baiklah jugaaa...haha).... Apa2 pun saya bangga dengan anda....Good job Ben Ashaari...

5 comments:

Hasrul Hassan said...

Che Mat memang kawan yang setia .. dan musuh yang terbaik .. haha .. buat Ben Ashaari ..

Jeles dgn korang berdua .. serius ni.

Ben Ashaari said...

Terima kasih Mat atas ucapan.. Semoga Allah pelihara persahabatan kita hingga ke hujung nyawa ..

Azura Aziz said...

happy birthday ben ashaari ;)

Shaizhar said...

Selamat bertambah usia buat saudara blogger Ben Ashaari yang masih belum berkesempatan bertemu 4 mata.Semoga di panjangkan umur dan di murahkan rezeki.

Mas Zull said...

assalamualaikum cik mat...hepi besday ben...:)

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.