HIMPUNAN 101 MAKANAN HAMPIR PUPUS...

Salam semua, entri ini che mat nak war2kan satu program anjuran Jabatan Warisan Negara, Kementerian Pelancongan Dan Kebudayaan Malaysia. Program himpunan 101 Makanan Hampir Pupus. Pada pendapat che mat sendiri, ini satu tindakan bijak dari Jabatan Warisan Negara untuk memelihara dan memperkenalkan makanan2 tradisi negara kita pada umun, khusunya generasi muda. Pada anda yang ada masa terluang, sudi2kan untuk hadir dalam program menarik ini, pertama kali diadakan. Ada juga pertandingan, demonstrasi, pameran dan jualan makanan. Datang dan bawa anak2 atau rakan taulan anda, agar mereka lebih mengenali makanan tradisi kita. Jangan lupa pergi dan ambil gambar banyak2...dan jika anda up-kan di InstaGram, hastagkan gambar anda dengan #resipiwarisan...Ok... (^__*)\/...terima kasih sudi membaca...

PROGRAM HIMPUNAN 101 MAKANAN HAMPIR PUPUS..

TEMPAT : PERKARANGAN ISTANA NEGARA LAMA, JALAN ISTANA KUALA LUMPUR

TARIKH  : SABTU, 17 HB MEI 2014

MASA     : 10.00 PAGI  -  4.00 PETANG

MASUK  : PERCUMA..

Post a Comment

3 Comments

  1. Wah, bagus infonya ni. Saya pun tertarik nak tahu apa 10 jenis makanan yg hampir pupus tu. Mudah2an dapat menjengah ke sana.

    ReplyDelete
  2. wah bagus info ni CM.. kita yg generasi muda ni mmg patut ambik tau makanan yg hampir pupus ni..

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.