SERTAI CONTEST MAYBANK2U, RM 5000 UNTUK ANDA MENANGI

Sehingga RM 5000 untuk anda menangi dari contest terkini 'Maybank2u'. Amat menarik dan lumayan. Langkah pertama anda perlu menjadi pengguna 'Maybank2u'. Belum lagi? Nak buat macam mana tu?. Senang saja, anda pergi ke Cawangan MayBank berhampiran dan aktifkan akaun anda, kakitangan mereka sedia membantu dan lepas tu jommm kita menang RM 5000!!...Err...betul ke RM 5000 ...bagaimana?

Caranya begini, mudah saja. anda tulis cerita BENAR anda bagaimana 'Maybank2u' telah membantu anda sebelum ini tidak lebih dari 80 PATAH PERKATAAN atau kurang. Sebagai contoh, macam Che Mat lah, anda tau kan dulu Che Mat ada business teko antik secara On-Line, jadi urusan jual-beli dan pembayaran semua menggunakan 'Maybank2u'. Mudah, cepat dan selamat. Yang penting anda ikut langkah2 yang betul. Selain itu, pembayaran bil air, elektrik dan telefon juga guna Maybank2u. Senang dan selesa. Hanya lakukan melalui kediaman anda sahaja. Tak perlu nak beratur panjang atau bersusah payah mencari tempat letak kereta. Itu pengalaman Che Mat...

Ok, sekarang coretkan pula kesah anda, kemudian tuliskan headline atau tajuk yang menarik, jangan lupa sertakan sekali gambar sendiri. Gunakan kreativiti anda dan jadikan ia sebagai satu entri peraduan. Yang bagusnya, anda boleh hantar lebih dari satu entri dan penyertaan pertama anda akan diberi 15 FACEBOOK CREDIT....teruja?.. Nanti yang ini akan buat anda lebih teruja.

Dann, jika anda seorang blogger, anda juga layak memenangi sebuah ASUS NEXSUS 7 tablet. Caranya?. Anda boleh klik di sini dan dapatkan jawapannya..

Untuk contest Maybank2u pula, entri kreatif anda boleh dihantar ke www.maybank2u.com.my/savemem2u , "Be A Star Maybank2u Star". Contest bermula dari 1hb November 2012 dan berakhir pada 31hb Disember 2012. Tak perlu fikir panjang, sertainya sekarang.. Che Mat sudah, anda bila lagi..

Post a Comment

12 Comments

  1. RM5000??? banyak tuh! seronok tuh kalau dapat! hehehe... seronok2...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. good info nie...tadi dok carik info kat m2u nampak gak iklan tu..tapi malaih baca..time kasih sbb buat conclusion dan highlite kat sini ye abang mat gebu....

    gud luck
    saya pun nak join lah cam nieH

    ReplyDelete
  4. wowww!! beshh tuu..tp semua bil byr kat cimbclick..harap2 mlm ne dpt mimpi camne nk create karangan 80 p.p..hehheh

    ReplyDelete
  5. wow..nice one..since I use Maybank2u daily..why not joining the contest :)

    ReplyDelete
  6. hadiah lumayan...!!! terus ada $$ dalam mata GB!

    ReplyDelete
  7. Thanks for the info.
    Nak cuba jugaklah =D

    ReplyDelete
  8. ala...kena bukak akaun dulu baru boleh join...

    ReplyDelete
  9. As Salam, i am currently conducting a survey about mosque in Malaysia for my master thesis. it would be a big help if u could help me to answer the survey. Thanks in advance.
    https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGhMa19JeDlpZ04xajZTVnROYVl2cWc6MQ#gid=0

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.