BEN ASHAARI

Monday, December 17, 2012

QHALIFF KE RUMAH 'PAK TUA'.....TERIMA KASIH..

qhaliff
Salam semua, sehat ke?..Entri malam ni yang ringkas sahaja. Siang tadi Qhaliff datang ke rumah 'pak tua' nya iaitu...................aku lah....Mat Gebu. Alaaa, takpe kan Qhaliff, esok2 bila Qhaliff besar, pakcik mat memang jadi pak tua dahh. Ingat lagi dulu, Kak Ummi siap pesan, doa2kan lah Ben Ashaari tu cepat dapat baby, sekali hambekkk..keluar dah, dan membesar dengan comel dan bijak. Pada Ben dan Zila, saya ucapkan terima kasih sangat2 dengan masa yang diluangkan untuk singgah ke pondok kami di Sedenak. Pada Qhaliff, pakcik mat doakan kesejahteraan hidup dan diberkati Allah swt....jadi anak yang soleh dan berbakti pada ayah-bonda bila besar nanti....Hmmm, sedap je Qhaliff makan kentang lecek...Untuk entri lain anda boleh baca di sini....

7 comments:

Huszaini Haron said...

Merasa Qhaliff air tangan MG yer!

Yatie said...

Qhaliff yg comel dtng kerumah pak tua yg sangat baik hati....sayang semuanya....he3...

citarasa rinduan said...

cmg skluarga mmg ramah..

pasti qhaliff sayang hingga akhir hayatt..

qhaliff y kacak....

Ummi said...

Assalamualaikum Mat, ya la kan...doa kita berdua rasanya utk Ben n Zila dah dimakbulkan, alhamdulillah...semoga mereka bahagia selamanya. Buat Ben dan Zila, maafkan akak buat masa ni, nnt akak jemput makan kat area baru la yea..area lama penuh kotak, nnt Qhaliff hilang di celah2 kotak lak..hehehe

Afasz said...

qhalif makan apa tu . berselera nengok nye

Diana said...

Cedapnyer mammmm..
Air tangan MG sah-sah la sedap...
Dah lama ikut blog Dapur Tanpa Sempadan nih...

Series best masakan-masak MG! I like!!!

Mas Zull said...

assalamualaikum cikmat....comel nyer Qhaliff ni...:)