BEN ASHAARI

Tuesday, April 3, 2012

MAKA LAHIRLAH BEN ASHAARI JR....

(Gambar dari FB Ben Ashaari)

Syukur alhamdulillah..dengan izin Allah swt maka lahirlah Ben Ashaari Jr, zuriat yang dinanti2 oleh beliau, dan aku sebagai jiran turut berasa gembira dan ini antara anak buah terbaru yang aku dapat. Tahniah Ben dan Azila. Pakcik Mat doakan Ben Jr dimurahkan rezeki, dipanjangkan usia dan disematkan dengan nilai2 murni. Moga sentiasa dibawah lindungan Allah swt... Tahniah sekali lagi, nanti dah besar sikit, datang Sedenak yea, ada ang pow sepesel..... (^___^)...Ok semua selamat malam dan assalammualaikum....

28 comments:

AMMAR YASIR said...

Muka dia macam ayah dia kan? Hensem gitu

Are_Rull said...

wah.......alhamdulillah...and thniah abg ben !!

Ezad Skytech said...

alhamdulillah...semua selamat kan...tahniah abg ben dan sekeluarga..:D

faizulosman said...

mcm muka ben ashaari lah... huhu...

sabar dubai said...

alhamdulillah..tahniah en ben sekeluarga..

reenapple said...

comel.. tahniah

INA said...

Semoga jd ank yg soleh

Sunah Sakura said...

:)

BEN ASHAARI said...

TQ mat n the geng .. huhu .. aminnn

Citarasa Rinduan said...

cmg..
ayu menunggu dengan sabar..
dr semalam nantikan jr zla dan ben..
syukur semuanya selamat..

tahniah bt mereka berdua

zulfikar hazri said...

tunggu mat plak. mat jr...

Mas said...

syukur alhamdulillah...
semuanya berjalan dgn lancar dan selamat...

comel sangat baby boy ben..
tahniah diucapkan untuk ben dan zila

Kak Rose said...

tahniah buat ben n zila... tembamnya baby tu!

tunggu cmg jr lak! he he he

Citra NaniZam said...

Tahniah abg ben!!

Ummi said...

Tahniah Ben dan Azila...hasil kesabaran, zuriat lahir jua akhirnya...!! *uiikss Mat, apasaii gambar baby mcm terbalik ala2 baring pulak, bukan gambar tu menegak ke...hehehe* Apalah atok gebu nih kann baby kann...

MamaFaMi said...

Alhamdulillah Zilah dah selamat melahirkan baby ye. Tahniah buat Ben dan Zila... Comey baby...

Liza @ Adzriel AB said...

Syukur... terharu & tumpang gembira dgn kelahiran yg sgt2 dialu2kan.

Rozuan Ismail said...

Alhamdulillah. Tahniah Ben

Diana @ Melley Mey said...

Tahniah Ben dan isteri... Comelnya baby...

ogyep yummy mellow said...

Tahniah Ben & Isteri... Tahniah juga CMG, dapat anak buah baru...

bersama kak Es said...

kak es tak sabo tunggu anak CMG plak pasni.. nasi minyak satu ! heheh

kayrul-shah said...

tahniah untuk ben...comel sangat anak diorang tue...naik pangkat la cik mat jadi atuk mat gebu ye..hehehehe

gadisBunga said...

bakal blogger terkenal gak nih! abis la ayah dia nanti...hehehh~

Sis-Lin said...

Alhamdulilah..syukur kepada Allah swt..

Akhirnya yg dinanti telah pun dikurnia, kita tggu nnti sampai Sedenak ek Mat, kita gigir ngomol2 sampai kempis pipinya..hahahahha

cplud miera said...

Alhamdulillah.. cutenya baby a.ben :)

eiela said...

comelnya baby..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

super duper kiut...chomelllllll

Hanis Afiqah said...

tahniah 4 abg ben. gebu nya pipi ! geram :)