ROSE SUNQUICK CALAMANSI JUICE... - Dapur Tanpa Sempadan...

Friday, August 26, 2011

ROSE SUNQUICK CALAMANSI JUICE...

P1300846
Salam semua, lalalalala...sedap tak..nampak tak..haaa tak nampak?. Hmm lepas ni mat tak dan lah nak pos entri2 macam ni, dah mula sibuk. Ini mat buat untuk berbuka semalam, sajalah tiba2 nak minum yang masam2 sikit dan ada bau2 harum limau kasturi. Ini kalau wanita2 ngandung nampak rasa2nya boleh tirguda tak eks?..erkk..sori yea. Untuk yang ini pun mat tak letak resipi, sebab ianya setakat campuran sirap ros, orange sunquick dan limau kasturi, tu saja, letak air dan air batu..settle dah. Bukan nak perlu buat apa2 sangat, buat masa nak berbuka puasa pun masih sempat lagi. Bila sebut pasal wanita mengandung ni, ada satu pantang larang, kiranya encik suami2 harus baca gak lahh....kat sini....dah baca?...amacam..setuju tak?... Ok dulu, jumpa dalam entri biskut raya pulak lepas ni..tunggguu!..


5 comments:

  1. weee
    siren = sirap +oren sunquick
    hehehe
    daapnye pakcik mat =]

    ReplyDelete
  2. papa..miss yu..eh papa shoot gune kamera pe ek

    ReplyDelete
  3. dulu masa time skolah slalu buat air nie . mengimbas masa lalu tgk air nie rasa nk minum plak :P .

    ReplyDelete
  4. rindu onyang nnti

    erk kmera bese je ji..

    hebak kan

    ReplyDelete

Peringatan

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.