BEN ASHAARI

Friday, August 26, 2011

ROSE SUNQUICK CALAMANSI JUICE...

P1300846
Salam semua, lalalalala...sedap tak..nampak tak..haaa tak nampak?. Hmm lepas ni mat tak dan lah nak pos entri2 macam ni, dah mula sibuk. Ini mat buat untuk berbuka semalam, sajalah tiba2 nak minum yang masam2 sikit dan ada bau2 harum limau kasturi. Ini kalau wanita2 ngandung nampak rasa2nya boleh tirguda tak eks?..erkk..sori yea. Untuk yang ini pun mat tak letak resipi, sebab ianya setakat campuran sirap ros, orange sunquick dan limau kasturi, tu saja, letak air dan air batu..settle dah. Bukan nak perlu buat apa2 sangat, buat masa nak berbuka puasa pun masih sempat lagi. Bila sebut pasal wanita mengandung ni, ada satu pantang larang, kiranya encik suami2 harus baca gak lahh....kat sini....dah baca?...amacam..setuju tak?... Ok dulu, jumpa dalam entri biskut raya pulak lepas ni..tunggguu!..



5 comments:

Sunah Sakura said...

saya pun nak menyepi lah...

aimie amalina said...

weee
siren = sirap +oren sunquick
hehehe
daapnye pakcik mat =]

JIJI YU said...

papa..miss yu..eh papa shoot gune kamera pe ek

June said...

dulu masa time skolah slalu buat air nie . mengimbas masa lalu tgk air nie rasa nk minum plak :P .

Iffah Afeefah said...

rindu onyang nnti

erk kmera bese je ji..

hebak kan

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.