BEN ASHAARI

Friday, May 6, 2011

TIADA N3 MALAM INI..MAT GEBU PENAT LAH..

(Gambar Ihsan Google )

Salamm..hmmm.....tiada N3 malam ni, penat lahh...macam nak tidur awal..letihh.. Cuaca pulak panas kan main, rasa nak mandi sekerap yang boleh, tekak pun macam perit2 jee, mau taknya, menelan air batu jee...nasib baik tak tertelan dengan batu2 sekali. Apa yea nak cerita..Haa, pasal tiffinbiru jadi dot com boleh?...Sebelum tu tahniah juga untuk teman blogger mat "Kak Ida" dari 1001 Resipi, sebab dia pun dah jadi dot com...kat sini...

Bila bangun pagiiiiiiiiiii tadi, buka blogkan...tiba2 tengok ehh dah dot com lahh..hahaha, kelako pun ada, walhal malam tadi dah dot com...Tak kesah lah dot com ke, dot kim ke, janji isi blog tetap sama. Orang kata patut DTS ni dulu2 lagi dah dot com, betul juga, dari tahun lepas jiran mat tu bagi hint pasal dot com ni semua, tapi aku buat bengkak je, buat2 tak prasan je. Tapi tiba2 dua hari lepas, aku macam kena pukau, bila dia kata tiffinbiru.com tu kosong.. nak tak, terus ni aku kata "OK"... maka berlaku lah urusan perbincangan segala hingga selesai, dan bila malam DTS telah dibantu oleh jiran, maka jadi lah dot com. Terima kasih Ben Ashaari...

Oh yea dalam kesempatan ini juga mat minta lah jasa baik anda blogger2, mendoakan agar Puan Azila isteri Ben dapat menjalankan pembedahan dengan lancar Isnin ini...hmm, moga segalanya dipermudahkan oleh Allah swt.. sama2 kita berdoa yea. Ok lah dah malam, nak tidur, esok nak bangun...aku nak bangun lewat sikit lahh...Mohon ampon dan maaf dari DTS - Mat Gebu dot com...hehe....

10 comments:

Citarasa Rinduan said...

cik mat..
rehat secukupnya, tahniah sbb dah dot com

dan..
terima kasih kerana kongsi ttg kes azila..
memang ayu tak tahu langsung, semoga zla tabah...semoga lancar operation tersebut.. amin

Mutiara Bernilai said...

PCM,
pertamanya tahniah coz dah berdot com.

keduanya,
rehat elok2 neh..

^__^

sy cuba buat kuih talam tokyo.

wh, mmg sangat sedap!

thanx neh.. suka sangat,sbb first time wat trus sdap..

^__^

Muhamad Luqman Hakim Mahmud said...

hurm Mat Gebu rehat ja...hehe sebab da banyak kot entri hari ni...dan traffik blog Mat Gebu pon da cantik...
.....................................

insan baru nk belajar komen di entri para blogger

mama ju, said...

Aslkm anakanda

Selamat berehat.Dapat mimpi indah.

Sunah Mohammad said...

pcm tido macam kuceng okehh..jangan tido macam panda~ ops~

Budak Botak said...

he3, tahniah2. Dan semoga cepat sembuh kpd isteri Abg BEn tue...

Entry terbaru -> 10 Benda Dilhamkan Daripada Facebook... (",)

PrINCeSz YaNa said...

tahniah mat...
qaqak nk tnya.. mahal x nk wat dot com tuh??
qaqak baru nk blajar blog2 nie :P

PrINCeSz YaNa said...

tahniah mat...
qaqak nk tnya.. mahal x nk wat dot com tuh??
qaqak baru nk blajar blog2 nie :P

Cik Nana Serindit said...

semoga semua nya baik2 aja...
good nite....
rehat yg cukup membawa tenaga untuk menu hari seterusnya...

Mat Gebu said...

Terima kasih...hmm, hari ni dah rajin kot..tengok lah nanti kalau ada resipi baru...

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.